Slika BiH na početku 20. stoljeća: Pročitajte zanimljive i šaljive reklame
Riječ je o reklamama za novogodišnje ukrase, odjeću, brijačnice i kozmetička sredstva - sve ono što je bitno za atraktivno uređenje prostora i čovjeka.
Tako je stovarište haljina The American u blizini sarajevskog Zemaljskog muzeja kupcima garantovalo zadovoljstvo njihovim proizvodima.
"Ko jedanput kupi, kupiće opet", poruka je The Americana.
Tada novootvorena trgovina Maksima Prnjatovića je obećavala dobra odijela. Ovaj obrt se nalazio u blizini Hotela Evropa u Sarajevu, u ulici Franje Josipa.
"Novootvorenu radnju snabdio sam svakovrsnim odijelom muškim, ženskim za odrasle i djecu te sam u stanju svakog, kako dobrom robom, tako umjerenom cijenom i osobito lijepim krojem zadovoljiti", poručio je Prnjatović.
Reklamiran je i "Schiftovov safun" koji je bio prepoznatljiv po simbolu jelena ili ključa. Proizvođač je tvrdio da je to "najbolji, najizdašniji i zato najjeftiniji safun. Čist od svakih škodljivih sastojina".
U galeriji fotografija imate priliku pogledati i druge, ništa manje interesantne reklame iz drugih dijelova Austro-Ugarske monarhije.