Koštale su milione
20

Kako izgledaju najupečatljivije reklame sa Super Bowla: Bizarni zapleti, leteći brkovi i blizanac Davida Beckhama

Piše: N. O.
Screenshot/YouTube
Screenshot/YouTube
Super Bowl je uz sportski događaj i najprestižnija oglasna ploča u SAD-u, a počev od Dunkin' Donutsa s Benom Affleckom, reklame koje su emitovane na događaju uključuje slavne poput Davida Beckhama i Harrisona Forda uz neke pomalo bizarne zaplete.

U vrijeme cancel kulture i kada se čini da svaka nova vijest donosi "potres" u svijetu – reklame predstavljene na ovogodišnjem Super Bowlu uglavnom su "igrale na sigurno". Teme kojima su se bavile uključuju nostalgiju, komediju, slavne osobe, patriotizam i dirljive poruke.

"One reklame koje zaista odgovaraju na ljudsku povezanost i ljudskost će se popeti na vrh", kazala je ranije Abigail Posner, direktorica Googleovog US Creative Worksa, koja prati kako se isječci Super Bowl reklama pozicioniraju na YouTubeu.

S oglasnim prostorom koji je dostigao cijenu od 8 miliona dolara za 30 sekundi na događaju koji je istovremeno najgledanija pojedinačna televizijska emisija na američkoj televiziji, Super Bowl reklame su također gigantski posao koji ima za cilj jačanje najvećih kompanija, filmova, poznatih ličnosti i proizvoda.

Ove godine postoji mnogo reklama osmišljenih da predstave ljudsko lice glavnih tehnoloških proizvoda (Google Pixel Gemini AI), farmaceutskih kompanija (Pfizer i Novartis), konglomerata brze hrane (Little Caesars i Doritos), pa čak i kockanja (Bet MGM i Fanduel).

Uz brojna poznata lica poput Davida Beckhama, Harrisona Forda i Bena Afflecka, radnje reklamnih spotova uključivale su ne tako dosjetljive zaplete.

Kad je riječ o najupečatljivijim reklamama ove godine izdvajaju se:

Uber Eats

Ova reklama pozicionira Matthewa McConaugheya kao izvršnog direktora NFL-a koji insistira da je fudbal samo "zavjera da nas učini gladnim". U reakcijama na reklamu navodi se da nudi upravo onu vrstu apsurdnog ludila Super Bowl reklame koja privuče pažnju.

Dunkin' Donuts

Dunkin' Donuts najavili su svoju novu reklamu na Super Bowlu koja uključuje Bena Afflecka, a u koju je uključen i Affleckov brat Casey te zvijezda serije "Succession" Jeremy Strong.

Reklama od 60 sekundi bila je jedan od prvih koja se emitovala tokom utakmice, otkrivajući novu verziju "DunKingsa". Dunkin' je također objavio produženu sedmominutnu "filmsku" verziju, u kojoj Ben i njegovi DunKings idu u bitku s drugim brendovima kafe.

Jeep

Spot pozicionira Harrisona Forda kao prizemljenog mudraca koji pruža jednostavne mudre riječi dok vozi automobil kroz ruralno okruženje. Međutim, komentari glumca koji podsjećaju da "postoje pravi heroji na svijetu, ali ne i oni u filmovima" izgledaju previše očekivano te su mnogima djelovali isprazno.

Hellmann's

U ovoj reklami Billy Crystal i Meg Ryan rekreiraju scenu u restoranu iz filma "When Harry Met Sally". Uz dodatak Sydney Sweeney koja se također pojavljuje, reakcije na reklamu nisu najbolje. Naime, navodi se da ova nova reklama na neki način promašuje poentu originalne scene, već je njena nova verzija potpuno predvidljiva.

Stella Artois

David Beckham saznaje da ima blizanca sa istim imenom, kojeg su roditelji nazvali "Drugi David". On odlazi svom bratu (kojeg glumi Matt Damon) u posjetu "preko bare", gdje se njih dvojica nespretno zbližavaju uz flašu piva Stella Artois. Bez obzira na Beckhamovu popularnost, u prvim reakcijama su isticali da zaplet nema previše smisla.

Pringles

Adam Brody puše u praznu limenku Pringlesa stvarajući zvuk koji uzrokuje da brkovi s lica muškaraca širom svijeta odlete. Zalutali brkovi lete po cijelom svijetu kako bi pokupili kutije Pringlesa i donijeli ih glumcu, samo da bi udarili o prozor stana u kojem je njegova zabava. Mnogi su smatrali da radnja reklame nije vrijedna trošenja više od 8 miliona dolara koliko košta 30 sekundi reklamnog prostora na Super Bowlu.