Slobodno ti ostani kraj čegagod misliš da trebaš. u pravu si, definicije se mjenjaju, ko zna možda jednog dana ovo o čemu ti pričaš bude dio definicije, do tada ću se ja držati ovog što jeste.
btw seljak jeste geografska odrednica, osobe koja je rođena ili živi na selu... doduše, pošto se sve definicije mjenjaju, ko zna možda se jednog dana i ta definicija promjeni.
Jel neko seljak ili ne je subjektivan ocjena, a moja za dotičnog diletanta je ta da jeste seljak... da pitaš prosječnog navijača želje ili sarajeva zašto je seljak, znali bi ti oni reči bar desetak razloga, a i ti kad bi čuo kako priča sve bi ti jasno bilo. Što se diletantizma tiče, sama činjenica da koristi klijenta za potrebe samopromocije govori koliko on zna o tom poslu... te stvari ozbiljni menadžeri ne rade.
što se branda tiče, mislim da smo apsolvirali da Džeko nije i ne može biti brand... to što neko povezuje Bosnu i Džeku nema apsolutno nikakve veze s tim da je Džeko brand, jednako tako su prije 10ak godina povezivali sa A. Izetbegovićem ili prije 40 sa Ivom Andrićem, to veze s brandom nema, a i sama činjenica da je ovo seljačić izustio govori u prilog činjenici koliki je diletant ;)
Vidi ja bi mogao na dugo i naširoko s tobom o brandu, kao pojmu, porijeklu, a ono što sam ti napisao u ranijem postu jeste jedna od definicija koja se koristi u akademskoj zajednici kod nas, ali bitna karakteristika branda jeste izdvajanje na tržištu što kako rekoh nije primjenjivo na Džeku jer se ne može replicirati (a ovo nije jednini razlog zašto Džeko nije brand), a s druge strane certifikat može ;) . Meni samo nije jasno da ovaj deletant, kojem ne bih dao dvije ovce da pripazi, iako mu je to u Rožajama bila osnovna okupaciju u ranoj mladosti, zagađuje medijski prostor i korisiti svog klijenta za samopromociju u pajprimitivnijem mogućem obliku... i da, Džeki bi bilo 7 puta bolje da je kod nekog drugog ko bar zna držati viljušku kako treba...
Drugi bi bio pametniji i ne bi dozvolio da ga ovakav diletant predstavlja, da ne kažem čovjek sumnjivog backgrounda i seljačina sa dna kace... btw Brand predstavlja unaprijed dato obećanje kupcu da će PROIZVOD koji nabavi imati određene karakteristike i kvalitet što nikako ne može biti primjenjeno na čovjeka
Edis nije loš čovjek, ali mi nije jasno zašto ne prozove ljude koji su do sada vodili sportski segment i transfer politiku. Više je nego očigledno da tu godinama nešto ne štima.