@TZXHC jarane Porsche ga ne koristi zato sto ga je hebao VW i AUDI pa mu nametnuli njihove motore iz VW kuce. Sad ni Porsche nije sto je nekad bio, ono po cemu je bio prepoznatljiv i jedinstven. Motor BOXER
@forris Po svim statistikama jedan od naj izdrzljivijih i naj manje kvarljivih motora u zadnjih 20 do 30 godina. Eh sad sto je malo komplikovan za mijenjanje dijelova to je druga prica.
Subaru je poseban u svim segmentima. Ko jednom proba ponovo uzima Subaru.
Ibis hoteli su odlicni za ljude koji traze normalno prenociste za neku prihvatljivu cijenu. Od Pariza, Milana, Zeneve, Londona i ostalih evropskih gradova ako trazis najbolji odnos cijena kvalitet onda uzmi Ibis i znas sta si izabrao. Cijena jako prihvatljiva, kvalitet kreveta odlican, cistoca na dobrom nivou i sve to u modernom stilu.
BMW-ov standardni serijski trolitarski motor sa jednim turbopunjacem isporucuje 260KS a sa dva turbopunjaca prelazi 300KS tako da vam ove brojke oko KS i turbopunjaca ne stoje nikako. Negdje se potkrala greska
Još jednom ću ponoviti. Ovi trolejbusi su daleko od otpada. Najpouzdaniji trolejbus koji smo imali u gradskom saobracaju TPGu Zenevi. Ovi trolejbusi uz malo odrzavanja ( naravno ako ih stoka ne polomi) mogu jos da voze najmanje 10 godina i preko 500.000 km. Zeneva je kupila 30 novih trolejbusa po cijeni oko 700.000 chf po komadu. Oko 21. miliom chf. Naravno GRAS ne može da plati toliku cifru i kupi nove trole. Pogotovo ako uzmemo u obzir da polovina mangupa ne placa kartu.
Pozdrav iz Zeneve. U gradskom saobracaju radim vec 10 godina i mogu samo reci da su ovi autobusi BETON. Jedini razlog zbog kojih su ovi trolejbusi zamijenjeni je evropski standard i zakon koji je firma morala da ispuni a to je da sva vozila MORAJU imati nisku platformu za ulazak invalidskih djecijih kolica. Ovi trolejbusi imaju 2 stepenice i zato su eliminisani. Karoserija Mercedes a elektro motori HESS svicarska firma. od svih vozila koje smo posjedovali najmanje kvarova su imali. Vrlo dobro poslovanje GRAS-a.
Pozdrav iz Zeneve. U gradskom saobracaju radim vec 10 godina i mogu samo reci da su ovi autobusi BETON. Jedini razlog zbog kojih su ovi trolejbusi zamijenjeni je evropski standard i zakon koji je firma morala da ispuni a to je da sva vozila MORAJU imati nisku platformu za ulazak invalidskih djecijih kolica. Ovi trolejbusi imaju 2 stepenice i zato su eliminisani. Karoserija Mercedes a elektro motori HESS svicarska firma. od svih vozila koje smo posjedovali najmanje kvarova su imali. Vrlo dobro poslovanje GRAS-a.