bmw740i
Spol
Muški
Boja avatara
9A9A9A
Banovan
Ne
Registrovan
28.07.2013.
Komentari
15
User Data
ID: 18346
Komentari korisnika
Javna je tajna da u tom djelu Mostara lokalne siledžije uzimaju reket. Dosta privrednika sa istočne strane radi toga otvaraju na zapadnoj. Tip vjerovatno nije platio reket kao i onaj u zaliku pekar.
Autor teksta je 95-o godište ili mlađi.
U EP HZHB se uredno može platiti bilo kojom karticom ili preko Unicredit banke elektronskim nalogom.
Ovo nisu mostarci. Ovaj polusvijet vidi Mostar kad pođe u srednju ili nedo bog kad im pukne slijepo crijevo. Sve oko deponije le nelegalno napravljeno. U bivšoj jugoslaviji je bilo zabranjeno tu graditi radi deponije i radi tvornice bojnih otrova.
Uvesti poseban porez pri registraciji. Auta Euro 3 - 100km po litri zapremine motora, Euro 2 300 km po kitri zapremine motora, Euro 1 500km po litri zapremine motora i manje od Euro 1 700 km po litri zapremne motora. Nestat će Golfova 1, 2, 3 i Mercedesa 123, 124 sa mape.
Stari dio autoputa most bez zaustavne trake. Inače taj prvi dio autoputa je katastrofalan.
Aj da se kladimo da nema veze s plinom zapaljenje. Ili je ulje kapalo sa dekla na izduvnu granu pa ga zapalila varnica sa loših kablova ili je curio povrat goriva pa ga opet zapalili kablovi.
1996 je Eronet imao barem 2.000 GSM pretplatnika. Uz to bilo je i dosta NMT telelefona. SIm kartica je koštala 350 DEM ali se nije mogla kupiti posebno nego sa telefonom Dancal u kompletu za 1000 DEM osim ako si imao vezu u Eronet-u. 1998 su ih pustili u slobodnu prodaju bez telefona.
I još jedna stvar, sa trona ga je skinuo Bugatti Veyron koji za razliku od njega ima W16 quad turbo i 3 litra više zapremine motora. F1 atmosferac još uvijek ima najveću snagu po litri zapremine i po toni težine.
Pogoni ga BMW-ov S70/2 motorni prostor je izolovan zlatnom folijom a jedan od kurioziteta tadašnjeg doba koje nemaju mnogi današnji proizvođači je utičnica za telefonsku liniju preko koje se auto modemski spoji na centralu i javi šta nije uredu sa njim.