kapetan mora ostati fokusiran, kompetentan, smiren, autoritarno ljubazan... mora da bude KAPETAN, bez obzira koje je religije, nacije, rase, seksualne pripadnosti, političkog opredeljenja, za koji klub navijaš, iz kog si kraja... a ovoj budali ne bih dao ni auto na navijanje, a ne avion sa putnicima.
https://www.youtube.com/watch?v=_nhxm5QEbYI
Imamo toliko primera pilota koji su uspeli nemoguće sa avionom dodajući pritom "Alahu ekber" u obraćanje putnicima - vraćajući putnike kućama žive, a ne u kutijama. Ovaj na slici nije jedan od tih. Suština pilotiranja danas jeste da priručnik ne pokriva sve varijante - ni iz daleka. Svaki sekund se računa, bilo da ti otkažu stabilizatori, bilo da ti odleti staklo iz kokpita, bilo da teroristi preuzmu kontrolu nad kabinom u kojoj je tvoja ćerka...
Nepismena SDA talibanska sirotinja, jadna, šta će, gleda samo jedan podatak - pa onda donosi sud, pre nego što krene na cisternu po kofu vode i do UN šatora da pokupi konzerve... a ovo je sasvim drugog kalibra priča. Da li musliman može da bude dobar pilot? Ne samo da može, nego je tendencija da će biti, svaka verovatnoća je na njegovoj strani - ne pije alkohol, ne drogira se, nije rasejan, fokusiran je, smiren, stavlja druge ispred sebe.
ali i vozačka dozvola zauvek, mada je ipak za zatvor 20 godina. Ova vest je sasvim OK, samo bi trebalo da se menja veroispovest - u SDA Fekalistanu, Srbiji (Republici Srpskoj), Hrvatskoj (HercegBosni)... tačno da vidiš ko je imbecil neopevani.
https://www.youtube.com/watch?v=fJ5ZLdJDBrg
Budalaština par excellence. Ne plaća aviokompanija pilote da menjaju religiju u toku leta, nego da budu kompetentno koncentrisani na bezbednost putnika, posade i letelice. Posle/pre leta - radi šta hoćeš pod uslovom da ne kompromituje bezbednost putnika, posade i letelice. Šta da se u sred ceremonijala upalio ACAS sistem ovom pilotu? On bi stao da razmisli koji su mu prioriteti - dovoljno da mu se, u najboljem slučaju, oduzme letačka,