Nešto više od polovine učesnika bilo je normalne težine, oko 30 posto bilo je pretilo, a ostalih 50 posto moglo bi se klasifikovati kao gojazno. Količina servirane tjestenine je svaki put prilagođena za 100 grama, počevši od 400 grama pa do 700 grama. Uz to, svaki obrok je bio praćen sa 700 grama, ili otprilike 24 unce, vode....
problem aviona je cijena, limitacija prtljaga, mora se doci dosta ranije.
brzi voz jeste sporiji, ali nema sve ove minuse, plus ljudi vise vole saobracaj za zemlji makar bio nesigurniji.
i jos jedna vazna stvar, avioni su obicno na periferiji grada, plus cesto se leti u grad pored jer nema leta za grad u koji trebamo.
tvoj bi argument imao smisla da je tito bio musliman na kojeg se ugledaju svi muslimani, ili da je tito bio autoritet u SDA. pa kako ste prije mogli a sad ne mozete. to sto je prije bilo ne znaci da je bilo dobro i je to ideal neki
voditi ekipu sa 0 dana iskustva?
-ja sam kao gost restorana gledao hiljade konobara pa ne mislim da bi bio dobar konobar bez bar godinu dana iskustva.
tako je glupo uzeti i voditi BiH bez iskustva. polako gubi legendarni status...
davno sam rekao da ce bez razloga izgubiti legendarni status koji je jako tesko postici kod naseg naroda. cak i da ima bolje igrace, ne moze se napraviti nesto bes bar malo iskustva.
zabrana rada je oduzimanje glavnog ljudskog prava, pravo na rad.
ono što država može uraditi je da destimuliše rad nedjeljom tako što će poslodavci radnike morati plaćati duplo subotom i nedjeljom. pa ko hoce nek drzi otvoreno. najbolje je da se radi svaki dan ali da svaki radnik ima zagarantovano osam dana mjesečno slobodno, s tim da ako želi može raditi svih 30 dana mjesečno.