A da, EIB je vec odobrila kredit za izgradnju
- 21 km autoceste na potezu Pocitelj - Bijaca cija izgradnaj pocinje za par mjeseci.
Takodjer, uskoro se otvaraju 2 dijela sarajevske obilaznice:
- 11 km na potezu Sarajevo sjever - Sarajevo zapad
i
- 20 km na potezu Sarajevo zapad - Sarajevo jug: Vlakovo-Tarcin
Vrijednost: 1 milijardu KM.
Osim toga, gradi se gradska cesta u Sarajevu na potezu Vlakovo - Mostarsko Raskrsce vrijedna 20 miliona KM, zatim Stupska petlja i dio 12 transverzale, vrijednost takodjer 20 miliona KM.
Nakon ljetne pauze, Autoceste FBiH i EU banke ce vrsiti razgovor za novih milijardu € za izgradnju dionica Sarajevo jug - Konjic (najzahtjevnija Balkanska autocesta) te Zenica sjever - Doboj jug
Sto se tice izgradnje putne infastrukture, barem za sad Federacija BiH je vodeca na Balkanu po volumenu izgradnje cesta.
@andricgrad
Kao prvo gradi se JEDNA TE i to kod Doboja, koja evo nakon 5 godina jos nije ni do pola gotova.
Kao broj 2: postoji "dokumentacija" o HE, ali jos NI JEDNA NIJE NAPRAVLJENA.
Za razliku od toga, u Federaciji BiH:
- za par mjeseci pocinje izgradnja novog bloka TE Tuzla vrijednog 1,6 milijardi €. Projekat je vec potpisan.
- pocela je izgradnja HE Vranduk na Bosni
- uskoro izgradnja HE Janjici za 100 miliona KM. Kredit je vec potpisan. Ceka se dozovola opcine koja je u proceduri izdavanja
- pocela je izgradnja Vjetroparka Podvelezje kod Mostara, najveceg ove vrste na Balkanu.
- raspisan je tender za izgradnju TE Banovici. Pocetak gradnje je vec iduce godine
Ako je u RS-u napravljena i jedna nova HE, molim te daj mi link da procitam.
@andircgradnovi
Samo da znas, zaista i jeste gradjevinska operativa:
- uskoro otvaranje sarajevske obilaznice
- usokoro otvaranje autoputa Sarajevo zapad - Sarajevo jug, to jeste dionice Vlakovo-Lepenica-Tarcin u duzini od preko 20 km
- otvaranje dionice autoputa Medjugorje - Zvirici
- otvaranje autputa D. Svilaj - Odzak
- pocetak gradje Zenicke obilaznice za 2-3 mjeseca
- izgradnja juzne longitudinale u Sarajevo
- izgradnja stupske petlje i dijela 12. transverzale u Sarajevu
- gradnja GGM Zenica (glavna gradska magistrala)
- pocetak gradnje brze ceste Lasva - Nevic Polje (Travnik)
- ekproprijacija zemljista na dionici autoputa Sarajevu jug - Konjic, dionice Tarcin - Konjic
- izgradnja zapadnog ulaza u Tuzlu
- izgradnja nove obilaznice preko prevoja Karaula ma magistralnoj cesti Tuzla - Sarajevo
- zavrsetak projekta za autoput Tuzla - Orasje
- zavrsetak projekta za brzu cestu Mostar - Siroki Brijeg - Posusje
- izgradnja hidroelektrane Vranduk JE POCELA
A SUMSKA ???????
Bijedi se ne dijele pare, jer to ne pomaze rastu i ocuvanju ekonomije.
Za obnovu dzamije se moraju angazovati radnici, koji ce dobiti platu za obnovljen posao i tu platu potrositi cime ce ubrizgati novac u ekonomiju.
Dijeljenjem novaca bijedi znaci oduzimanje volje za rad, jer ce "biti sadake".
Jedno drustvo, koje zivi od sadake ne moze opstati.
TREBA RADITI ZA PARE !!!
Osim toga, obnova dzamije, crkve, ceste, zgrade, znaci
- uplatu PDV-a i drugih poreza
- plate radnicima i mogucnost ocuvanja porodice
- obnovu jedne gradjevine
- posao za same firme
...
Sad ce odma biti SPONZORUSA!!! Hahhaha
A sta je sa nasim jadnicama u Sarajevu, Zenici, Tuzli, Bihacu, Mostaru,...?
U Kaknju bi se je*ale radi kafe koja kosta 0.50 KM...