Hajd da se malo podsjetimo, zastave na bandere kaci kantonalno preduzece, za svaki drzavni praznik, pa tako i ovaj. Niko iz zgrade koja se spominje u tekstu ne zove KJKP RAD da stavlja zastave, nego oni to rade po naredbi KS, pa su tako zastave stavljene i na svaku trecu - cetvrtu banderu u cijelom kantonu. Slazem se da niti jedna zastava ne smije biti okrenuta naopako (mada smo mi naopaki sami od sebe), i da je za svaku osudu to sto neko ne ne zna kako mu izgleda zastava. A za proslu godinu ne mogu nista govoriti, jer ne znam, ali u svakom slucaju osudjujem ovakve gestove neodgovornih.
Kako nepismeni novinari KLIX-a ponovo ne zanaju, treba im neko ko ce ih ispraviti.
Zastava na fotografiji se nalazi na BANDERI koja se nalazi na glavnoj cesti prema gradu. Ta bandera se nalazi na Marijin dvoru, u blizini institucija BiH.
Sve upite o naopako okrenutoj zastavi posaljite KJKP RAD-u, a ne institucijama BiH.
Zalosno je koliko ste neprofesionalni. Da ste prosli gradom, vidjeli bi da je masa zastava naopako postavljena, ne samo ova. Zalosno i od KLIX-a i od KJKP RAD-a!!!
Balotelli, ocito je da si jedan od taksista ( ili ti ili neko ti iz porodice). Pokusaj malo biti objektivan, pokusaj razmisljati kao obican gradjanin koji se vozi javnim gradskim prevozom
O kakve 2000 KM poreza pricate? To sto oni placaju je pausal koji su dobili na lijepe oci, a i to im je "previse" pa se jadni zale. Prosta racunica je, godisnji porez 2000, onda je to mjesecno 166,66 KM, sto ce reci da je to dnevno 5,55 KM, što ce opet reci da ako je stopa redovnog poreza 17%, onda je njihov prijavljeni dnevni promet 32,64 KM. E da mi ga je vidjeti koji od njih ima 32 marke dnevno. A ako se udje malo dublje u analizu, da su uracuna gorivo i odrzavanje auta, onda oni sufinansiraju gradjane jer voze besplatno. Ako jedan taxi vozac kod Crvenog taxi-ja moze zaraditi 1000 KM mjesecno, to znaci da oni prave promet oko 3500 KM mjesecno, onda i sa taxi mogu praviti toliki promet i placati 17% poreza sto ce reci da bi trebali da placaju 7000 KM, a ne 2000!!! Gospoda zele monopol, zele da im je licenca pravo naslijedstva, zele da ne placaju doprinose (ali ipak da idu u penziju i da se lijece i oni i porodica), zele da se iznos od 5,20 zaokruzi na 6,00 KM, zele da ukinu gras... Nije tesko izracunati da se godisnje utaje poreza u taxi sluzbi u Sarajevu mogu mjeriti u milionima, i naravno, oni su ti koji imaju pravo na utaju poreza. Tako da prica o placanju poreza od 2000 maraka je cista suplja prica.
Ne razumijem!?
Ako neka firma radi konstantno sa gubitkom, kako se moze ocekivati da se izvrsavaju obaveze na vrijeme? Nesto mora da kasni, ili plate ili placanje struje ili nesto trece. Ako je GRAS kao firma postao nerentabilan, pa pokrenite vise stecaj i napravite zdravu firmu sa onim sta ostane, isplatite dugove prema radnicima i dobavljacima. I na kraju, pokrenite krivicne odgovornosti svih u nizu (od 96. pa do danas) za ovakvo stanje u GRAS-u. Nevjerovatno je da samo nas gradski prijevoz kupuje polovna vozila, da su gotovo sva vozila iz donacija unistena, da se dugovi kamaraju, a niko da ne odgovara. Sve redom prozvati od Bime pa do danasnjeg direktora. Danas citam njegovu izjavu da je GRAS u pretplati za struju kako je on dosao, pa jbt ko je ovdje lud?! Nije svijet nastao njegovim sjedanjem u stolicu!!!
I jos nesto, za sve nastale gubitke, koje spominje u svojoj izjavi, neka odbije od plate svima zbog kojih su isti i nastali (prvom sebi, pa redom svima).
HVALA GRAS!!!