Sa Deltom S4 i Pežoom 205 gti turbo evo harao grupom B od 84 do 86. , kada je ova reli serija zabranjena, jer su vozila bila prejaka, kako se smatralo vozački refleksi nisu mogli pratiti snagu auta.
Svakako jedan od najznačajnijih superautomobilau istoriji.
@shahzudin pogledaj kretanja u svijetu pa onda sagledaj, po nečijim pravilima se mora igrati, da je aprilski paket prošao 2006 godine, vjerovatno bi bili u EU.
sada se pružila nova šansa , a sljedeća... daj bože.
Naravno mnogima i ne odgovara EU
BiH je na rasksnici, nastavak puta ka EU ili ostanak u istočnom bloku.
Ako je uslov za ulazak u EU usvajanje reformi, (koje i mene kao uposlenika u privatnom sektoru pogadjaju) uvijek sam za svaku opciju koja nas vodi u EU, jer ostank van EU i pad pod uticaj nekih drugih sila svakako nije u interesu za opstanak cjelovite BiH.
Nažalost Bošnjaci su vjekovno sa političkog i sigurnosnog aspekta nepismeni, pa ne mogu realno sagledati stvari.
Henri Toivonen i Sergio Kresto 2.5.1986,reli Korzika
RIP
Ova nesreća označila je kraj grupe B , najjače ikada, dominirali su Delta S4, Audi S1 i Pežo 205 gti EVO
Od ex YU Brane Kizmič i Romana Zrnec su bili ozbiljni reli vozači. Iz Sa Krešo Bodnaruk, ostali su vozili uglavnom brdske i kružne trke.
Hota je rekreativno vozio Yugo sa motorom iz Ritma 85 sa kako se pričalo 140 KS.
1984 u Sarajevu održan rekreativni medjunarodni reli a pobijedio Kenet Erikson Golf 2 GTI