Ako nema ništa bolje od low cost-a - neka bude low cost, ali nemoj to da predstavljaš kao bilo kakav uspeh. Ryanair ne sleće na većinu većih evropskih aerodroma. Ima razlog zašto.
Pričao sam sa likom na kog je usled turbulencije pao bar - kolica sa pićima pošto je sedeo u prvom redu do vrata. Malo je zatreslo, bar počeo da se ljulja, stjuardesa pokušala da ga zadrži i sledeće čega se seća je BOL. Uzeo je ogromne pare od aviokompanije, ali bi vratio sve pare kad bi mu vratili staro koleno. Žiga ga na promenu vremena, 6 meseci nije radio, žena i deca više neće u avion živi... Iebi ga, desi se.
Prati instrukcije posade, veži pojas, gledaj da ti nešto ne padne na glavu, ako neko stoji pored tebe - zgrabi ga i stavi u krilo (valjda ćeš imati toliko sreće da to bude neka dvadesetogodišnja studentkinja, a ne osamdesetogodišnja baba)... I to je to. Nema tu mnogo mudrosti.
Boeing 777 je u mnogim kategorijama revolucionaran avion. Prvi avion kompletno dizajniran pomoću kompjutera, aviokompanije ga vole jer je moneymaker, putnici ga vole jer je udoban, a svi ga vole jer je siguran. Može da izgubi 500 metara visine u nekoliko sekundi bez ikakvih oštećenja. E sad, u kabini će, naravno, biti haos. Ljudi turbulencije doživljavaju na drugačiji način od aviona.