Nakon ovoga odmah napasti naredni pravac tj. ka Dobrinji, poslije toga Šip. U medjuvremenu priprenat teren za prugu do Bojnika i projekat za prugu do Mostarskog.
Pa da je Zeljezara u Zenici ponudila turcima dobru cijenu i kvalitetan proizvod, naravno da bi ovi ih uzeli kao proizvodjaca. No ne vjerujem da Zeljezara proizvidi uopste sine bilo kakvog kalibra.
Godinama urgiram Bingo da uvede online kupovinu citavog svog sortimenta... Tako jedna velika kompanija ne smije ovisiti samo o radnjama. Ljudi su danas razmazena derista i mrsko im je otici u kupovinu vec bi sve pred svoja vrata te da kurir jos izmasira stopala.
Koga briga kako je odabrana??? Pruga mora biti hitno obnovljena. Prvi dan nakon poplava trebala je firma sa iskustvom i mehanizacijom biti dodjeljen posao hitne popravke radi uspostavljanja zeljeznickog saobracaj. Pricamo o kriticnoj infrastrukturi od koje zavisi citava ekonomija i sigurnost.
Uspjeh aerodroma proizlazi iz podrske Kantona Sarajevo kroz zalaganje i pruzanje subvecnija za linije avioprevoznicima, dok menadzment igra mnogo manju ulogu za taj uspjeh no ako nista, davali su potporu tome i prilagodjavali procese. No da postoji zelja ali i pritisak da aerodrom ode pod koncesiju, to je ocito.
Dio glave izmedju SCC i Skenderije treba pod hitno suziti na dvije saobracajne trake + odvojeni tramvajski pojas. Trenutni stanje je kao da je to staza za formulu 1, a ne sama stara jezgra Grada gdje treba smanjiti broj automobila. Privredni grad Skenderija pretvoriti u garazu, pa neka se tu parkira i dalje ide pjesice ili gradskim prevozom
Ovo je znak da treba prosiriti tramvajsku i trolejbusku mrezu na ustrub automobila kao i praviti vise i bolje biciklisticke staze te pjesacke staze sa zelenilom te povecati gustinu naseljenosti. Kupiti jos tramvaja te imati liniju do Dobrinje, Hrasnice, Mostarskog, Bojnika, Sipa, Lukavice sa polaskom sa svake stanice u periodu 06:00-00:00 najmanje svakih 10 minuta.
Mnogo bolje danas, ovo na video kao selendra. Sada trebamo ukinuti sve parkinge na Marijin Dvor i pretvoriti ih pjesacke zone i zelenilo, te popuniti gradjevinske parcele sa planiranim tornjevima i gradjevinama