Nije istina. Sedmostepeni Kijin/Hyundai dry DCT koji ide u Europske modele jako pouzdan i brz se pokazao. Na lošem glasu su oni za američko tržište kao i wet osmostepeni. Za ovaj nije bilo još nikakvih grešaka, kvarova u garantnom periodu, a CVT je teško smeće od mjenjača- kako po pitanju pouzdanosti, tako i po osjećaju u vožnji i napornom zvuku.
Pa to je oprema, i kako je isto auto? Eno Sportage koji imamo u porodici, 50k osnovni model, a GT Line 74k. GT Line doslovno drugi auto, veze nemaju onaj osnovni i ovaj. Oprema je ključ
Savršeniji SUV od ovoga i Sportagea za ove pare ne postoji. Njemačke rage iz 2018. sa 250k i troduplo manje opreme se ne računaju. Govorimo o novom autu iz salona
Nisi ti dobar, nije ovo VW da mu daješ te epitete. Ovo je kvalitet, od motora, podvozja, garancije... 1.7 CRDI, 2.0 CRDI, 1.6 T-GDI neuništivi i fenomenalni motori ako misliš na prošlu gen, a isto važi i za novog. Ne postoji kompletniji SUV do 80k trenutno od Tucsona i Sportagea u full opremi, hibrid, uživancija. Pišem kao ponosni vlasnik dva Sportage modela prošlih 10 godina, uključujući i ovaj najnoviji. Sve preporuke