Pa to je oprema, i kako je isto auto? Eno Sportage koji imamo u porodici, 50k osnovni model, a GT Line 74k. GT Line doslovno drugi auto, veze nemaju onaj osnovni i ovaj. Oprema je ključ
Savršeniji SUV od ovoga i Sportagea za ove pare ne postoji. Njemačke rage iz 2018. sa 250k i troduplo manje opreme se ne računaju. Govorimo o novom autu iz salona
Nisi ti dobar, nije ovo VW da mu daješ te epitete. Ovo je kvalitet, od motora, podvozja, garancije... 1.7 CRDI, 2.0 CRDI, 1.6 T-GDI neuništivi i fenomenalni motori ako misliš na prošlu gen, a isto važi i za novog. Ne postoji kompletniji SUV do 80k trenutno od Tucsona i Sportagea u full opremi, hibrid, uživancija. Pišem kao ponosni vlasnik dva Sportage modela prošlih 10 godina, uključujući i ovaj najnoviji. Sve preporuke
Kojom tehnologijom?? To sto na volanu mozes podesiti najsitnije detalje, kao migracija kocenja, brake bias, diferencijal, itd- to sluzi samo da bolid bude jos brzi, na rubu i to je s timske strane, ne vozacke. Moderna F1 nema niti jednog vozackog pomagala. Upravo je tehnologija krasila staru F1, od traction controla, pokusaja ABS, aktivne suspenzije... Toga danas nema
Možda u Americi. 1.6 T-GDI i 2.2 CRDI su neuništivi. U ostalom, spominješ K5/Optimu koja ne postoji u Evropi. Evropska KIA iz Žiline je sinonim pouzdanosti i kvaliteta