@Malecki U kanadi je otac izgladnio kćer na smrt jer je odbila da se pokrije. Sad zamisli na šta su spremni uraditi tamo gdje je pokrivanje zakonska obaveza. Zamisli ako neka odbije :( Kažu u vjeru nema prislile :( a 13 država kažnjava sa smrću one koji napuste religiju. a one koje to ustavno nemaju 70% stanovništva smatra da bi to trebalo kazniti sa smrću. PEACE???
oko 45% žena koje žive u džavama sa I predznakom gdje je zakonski obavezna da nosi maramu. izjasnilo se kako bi istu skinula ukoliko bi imala priliku. Većina I država prisiljava žene da budu pokrivene kroz državni ustav. Ukoliko odbije biva uhapšena. Nerijetko, mučena i prebijena gdje ishod bude smrt. FR ima svoj ustav i pravila kad u IRANU I SARABIJI bude demokratija i pravo izbora tako će biti i u EU prema istima.
@logic2 Vrijednost iskaza žene u šerijatu vrijedi kao pola muškarca. Razlog toga je kako Muhamed to kaže u Hadisu zbog manjkavosti intelekta kod žena iako svi eksperimenti pokazuju da se muškarci i žene ne razlikuju po inteligenciji. U šerijatu za oštetu žena dobiva pola novca koji bi dobio muškarac. dok nemuslimanka žena dobiva 16ti dio što bi dobila muslimanka. Ravnopravnost not found.
U Iranu i SArabiji nije dozvoljeno da se krećeš bez marame bio ili ne pripadnik religije. Dakle u svom dvorištu gdje su jaki definišu prava kako žele. A tamo gdje nisu pozivaju se na demokratiju. Inače islam na sve strane govori kako nema prisile u vjeru. Sa druge strane ko ne drrži do islamskih propisa biva uhapšen. U 13 islamskih država napuštanje religije se kažnjava sa smrću.
U islamu je dozvoljeno u ratu porobit nemuslimanke i uzet ih za seksulano roblje. Svako ko poštuje bilo koju religiju, a pogotovo Islam čini zločin protiv čovječnosti. https://www.youtube.com/watch?v=tGOhjw-85bA Sura An-Nisa' - Žene 23-25 ajet, Hadis: Sunan Abu Dawud vol 2 hadis: 2155 tefsir od, Quran Tafsir Ibn Kathir Poglavlje: 424
592 Na temelju ovoga hadisa učenjaci izvlače zaključak da je roditelju dozvoljeno udati maloljetnu kćerku, ali nije preporučeno. (prim. ree.) To što je Allahov Poslanik, s.a.v.s., vjenčao Aišu u sedmoj, odnosno šestoj, godini, bilo je po Allahovoj naredbi. lako ju je vjenčao u sedmoj godni, nije sa njom spavao dok nije postala punoljetna, tj. dok nije napunila devet godina. Ovaj hadis su u El-Kutubus-sitteu zabilježili svi autori, osim Et-Tirmizija.
Sunen Ebu Davud 2124. ISPRIĆALI SU NAM Sulejman b. Harb i Ehu Kamil, njih je obavijestio Hammad b. Zejd, prenijevši od Hišama b. Urvea, on od svoga oca, da je Aiša kazala: ''Allahov Poslanik, s.a.v.s., me je vjenčao kad sam imala sedam (Sulejman kaže: ili šest godina), a sa mnom je spavao kada sam imala devet godina."592