Fino neko od klixovaca stiti pajdase iz gradske uprave - stura vijest, i ne stavljaj je u prvi plan, a lako cemo sto neko pomete pare od drzave. Ko hoce da procita kako se hadzijski zivi, ima ovdje:
http://radiosarajevo.ba/novost/215878/gradonacelnik-tuzbom-protiv-mene-sluzbenici-grada-pokusavaju-zadrzati-basnoslovna-primanja
Zasto niko ne smije da imenuje pravog krivca? Krivac nije Benis nego izvođač koji izvodi radove na parceli između njih i tranzita - navodno Ahmetspahic pravi pumpu. Danima su kopali i valjali zemlju bez ikakvih osiguranja, i sad kad je sve krenulo, poceli su da pobadaju sipove i osiguravaju građevinsku jamu.
Pravo je pitanje ko stiti stvarnog investitora i zasto ga ne imenuje? Gdje je to istrazivacko novinarstvo?
Dilentantizam bez premca. Na stranu katastrofalan projekat koji ne zadovoljava osnovne saobraćajne propise, upitna je i legalnost same gradnje.
Za svaku gradnju u prostoru prema Zakonu o prostornom urešenju KS odobrenja se izdaju na osnovu planova prostornog uređenja (regulacionog plana). Lijepo bi bilo vidjeti taj Regulacioni plan kojim je na ovoj površini planiran parking, ili bilo koji drugi dokument na osnovu kojeg je opština izdala Urbanističku dozvolu i Odobrenje za građenje.
Kad kasaba nadjaca grad.
Projekat nekome moze izgledati lijepo ovako na nacin kako je prikazan, ali prava istina je da je ovo rjesenje upravo ono sto palanka hoce - daj da mi rijesimo svoj problem (Boljakov potok), a grad ko jebe.
Na ovoj dionici planirana je izgradnja tzv. Gradskog autoputa, na potezu od spoja sa ulicom Safeta Zajke, prema Pofalicima i Velesicima i dalje. Nacelnik uporno ignorise ovu saobracajnicu koja je planirana krovnim planskim aktom grada Sarajeva - Urbanistickim planom, cime grubo krsi zakon. 3D prikazom gotovo se ismijavaju planerske vizije saobracajnog rjesenja grada. Razlog za to je sto je tzv. Gradski autoput saoracajnica sa dva odvojena kolosjeka sa po dvije trake (obratite paznju kako je prikazana na 3d-u, da ne bude zabune, 4 trake su IX transverzala). Autoput bi rusio desetine nelegalnih objekata uz sadasnju cestu - nacelnikove birace, pa prostom logikom je jasno da je bolje da se osigura fotelja, a izlaz iz grada nek rjesava neko drugi.