Diploma je OK !
Pored toga za upis studija više i visoke policijske škole u SFRJ je trebalo radno iskustvo u policiji, nakon toga dobre preporuke policijskog organa gdje si radio, čist dosije i naravno članstvo u KPJ. Nije to ništa neobično da je diplomirao sa 33. godine, jer to su za policiju u SFRJ bile mlade godine. Staž i iskustvo su bili jako važni za napredovanje u policiji.
Diploma je OK !
Oni koji poznaju način sticanja visoke stručne spreme u policiji u SFRJ odmah će sjetiti da se prvo išlo na višu policijsku školu dvije godine, 4 semestra i sticao se VI/1 stepen obrazovanja. Nakon toga se išlo na još dvije godine, 4 semestra visoke škole i sticao se VII/1 stepen obrazovanja. Sve to piše u Mekićevoj diplomi. Ako postoje ikakve sumnje u diplomu onda nadležne institucije putem državnih organa i Ministarstva vanjskih poslova lako mogu provjeriti sve u Hrvatskoj !
Novi direktor Autocesta FBiH!
Ne vidim tu ništa sporno. Ne može SBB ući u vlast a da mu ne daš da imenuje svoga direktora. Bučo nije došao nikakvim javnim konkursom u Autoceste FBiH. Imenovan je za vrijeme koalicije SDP i SDA kad je SDP imao direktora Autocesta FBiH. Zahvaljujući SDA ostao je u Autocestama još dvije godine. Kad je došao iz Francuske dobro se prodao i reklamirao stranci SDA, a nije imao nikava radnog iskustva u oblasti građenja a kamoli u gradnji autocesta...
Tunel kroz Prenj i druge prevare !
Profesor Lindov to malo diplomatski pojašnjava kad govori o javno privatnom partnerstvu. Kaži jasno profesore Lindov da treba raditi put od Sarajeva prema mostu na Savi (Svilaju). Ako na toj dionici koja je znatno ekonomski isplativija budemo ostvarivali prihod, ako privredna aktivnost poraste i poraste BDP u BiH tad ćemo biti kreditno sposobniji i tad treba krenuti sa autoputem od Sarajeva prema Pločama. Ne gurajte nas u Grčki scenario prije vremena...
Tunel kroz Prenj i druge prevare !
Koji god model izgradnje ceste od Sarajeva do Ploča primijenite stvrat će ogromne gubitke koje ćemo teško vraćati. Bučo nas sve pravi budalama i govori o modelu koji kaže izgradi-koristi i vrati. Kako će ti privatni partner vratiti tunel ako ne uspije povratiti svoje uložene pare. Hoće li država BiH ili Federacije BiH morati vratiti njegove uložene pare i napuhane cijene. Nema dovoljnog broja u Hercegovini koji bi putovali na toj dionici i vraćali te pare.
@Stjepan III. Povijesne činjenice o kojima govoriš se istražuju u svim segmentima društvenih nauka i polako će to sve izaći na vidjelo. Samo je problem što su mnogi domači istraživači subjektivni i ne poštuju suvremene istraživačke principe i metode. Previše je to mala povijesna epizoda da bi se njome pozabavili vrhunski svjetski istraživači. HR ima mnogo složeniju etničku i demografsku strukturu od BiH i jako malo se u javnosti navode susjedni utjecaji u formiranju HR nacije i ukupne kulture.
@Stjepan III. Pročitao sam i imam knjige koje si naveo. Međudržavni sporazumi na području "Cazinske krajine" o preseljenju stanovništva u pograničnom području su vezani uglavnom za fazu opadanja moći Osmanskog carstva kada su bili prinuđeni da ih potpisuju. U pravoj fazi kada su osvajali ta područja i vodili male lokalne ratove takve sporazume nisu potpisivali. Austrija je uglavnom uspjela sačuvati sve te sporazume u svojim vojnim arhivima i lako se sve može provjeriti i već se to istražuje ...