Icar, leca, hljeb od mekinja, pasteta od germe, supa od ulja i soli, prazni makaroni, kajgana od tikvinog cvijeta, kafa od lece, cigare od kestenovog lista, pita od zare, od maslacka, sirnica od rize, keks iz vijetnama itd itd... Sarajevski meni 92-95
Novi ekskluzivni izdavaoci poukidali kartice klijentima koji su 5-10 godina uredni, poslali sms u subotu da se od ponedeljka ne mogu koristiti kartice, zbog nedostavljanja dokumentacije, iako je ista uredno dostavljena po pozivu jos u Augustu. Nazoves call centar, kazu to je tako, mozete se zaliti ali ne pije vode, uprava banke je odlucila da se smanji broj kartica. Svaka cast ekskluzivni izdavaoci.
https://youtu.be/b9UL9m2Yeh4
Objasnjeno. Ukratko, ovo je standardna procedura. Ova sjedista se nalaze pored emergency exit-a. Doslo je do kvara na naslonu na jednom sjedistu, i po proceduri prije polijetanja se moraju ukloniti nasloni iz citavog reda kako u slucaju nesrece ne bi blokirali izlaz. Na sjedistima nije dozvoljeno putovanje, zena koja sjedi vjerovatno je sjela tu da propusti nekoga u prolazu izmedju sjedista. Po proceduri, sjedista se popravljaju po povratku u maticnu bazu.
Most nije bio zavrsen, rasponska konstrukcija je stajala na skeli i preostalo je jos da se poveze kablovima za pilon, kako bi se kompletirao nosivi sklop (viseci most je u pitanju). Nazalost poplava je preduhitrila izvodjaca i eto katastrofe...
Ja koliko znam i Prnjavor i Banja Luka su u Bosni i Hercegovini, a tamo gradnja autoputa nije u zastoju... Do kraja godine još 35 km.... Isto tako i Doboj je u Bosni i Hercegovini, pa kreće izgradnja dionice koridora Vc Doboj - Rudanka... Samo sto se selektivno plasiraju vijesti piše se BiH umjesto FBiH... i onda se čudimo što Srbi hoće da se odvoje...
I kako ovo moze biti najveci avion na svijetu kad mu je konkurencija Antonov 225?
Antonov 225:
Length: 84 m
Wingspan: 88.4 m
Height: 18.1 m
Wing area: 905 m2
Aspect ratio: 8.6
Empty weight: 285,000 kg
Max takeoff weight: 640,000 kg