Produženje tramvajske pruge do Hrasnice i obnova trolejbuskog saobraćaja prema Vogošći trebaju biti prioritet u izgradnji infarstrukture.Ovim bi bio smanjen broj autobuskih linija.Nakon ovog bi ove dvije vrste gradskog prevoza trbali da ostanu GRAS,a da autobuski i kombi prijevoz bili izloženi tržišnom poslovanju odnosno
linije bi se dobivali koncejski na javnim natječajima.Kako bi sva područja bila obuhvaćena javnim autobuskim i kombi prijevozoma treba lo bi se pristupiti izdavanju kncesija na principu "para" odnosno jedna koncesija bi se davala za 2 linije uvezano(1 linija rentabilna i 1 linija minimalno rentabilna ili nerentabilna).Autobuski i kombi dio GRASA bi trebalo privatizirati ili ostvariti javno-privatno partnerstvo,a GRAS(tramvajski i trolejbuski dio) bi ostao JKP.U budućnosti gdje bi se vršila izgradnja novih ili proširenje stari saobraćajnica treba bi se uvoditi tralejbuski saobraćaj.
U vrijeme lokalnih izbora 2012. godine grupi mladih ljudi koji su nosili projekat"Glasaću za Srebernicu" najveći protivnik je bio SDA.Na sve moguće naćine pokušavali su da što više glasača Sreberničana zadržati u Ilijašu,Ilidži,Lukavcu..... .Almir,Nedim,Edin,Rasim i Emina za jedno sa Emirom nastavili su dalje sa"Prvim marom" i ponovili uspjeh.Tada su
Na listama su bili kandidati iz svih članica koalicije prema dogovrenom redu,na kordinaciji je dogovreno i kobi dao delegate u Vijeće naroda NS entiteta RS,koja
bi članica kandidirala evenualne ministre u Vladu entiteta RS.Nije bilo dogovoreno
da Jelena Lovrić(odnosno Vinko Jakić)pregovara sa DNSom,nije bilo dogoreno
da SDA provodi svoje želje,nije bilo dogovreno da SDA "vuče"povratničke glasove u FBIH.........OPOMENA; Mladi aktivisti "1.marta" na opštinske izbore 2016. i opće izbore 2018. idite sa svojom listom na kojoj će biti samo kandidati koji stvarno žive u entitu RS. Bolje imati 1 "svog"nego 5 sa stvarnim adresama u Sarajevu,Vogošći,Tuzli itd.Nemojte pokleknuti i neka vam ovo bude samo za "nauk".PODRŽAĆE VAS LJUDI.