To je sve stvar snalaženja kod online bankarstva, nisu svi tako spretni i ne koriste svi online bankarstvo. Zna se desiti da napišu da je banka Mostar, a ljudi su iz Bihaća kao što je ovdje slučaj. Što dovodi do totalne konfuzije. Tako da bi barem kontakt telefon od obitelji trebalo stavit, ako je več problem navesti sve ove podatke za banku. Ili Klix.ba može jednostavno napraviti jedan formular s kojim može pitat obitelj za podatke i tako ih prenjet na članak.
Broj humanitarnog telefona je jako dobra opcija, jer tako ljudi na vrlo jednostavniji način mogu financijski brzo pomoči, a sa druge strane ti pomagači dobiju odgodu plačanja dok im račun ne dodje.
Trebali bi stavljati i kontakt broj na koji se obitelj može dobiti telefonskim putem, možda netko želi posjetiti obitelj i pomoći im na druge načine, ne mora uvijek biti novčanim putem, jer znamo da bi dosta ljudi voljeli pomoči, ali ne mogu financijski. Svaka vrsta pomoći je dobrodošla u ovakvim situacijama.
Uplatio sam simboličan iznos. Ali dosta komplicirano ako se sagledaju ovakvi članci na Klix.ba. Banka uvijek želi ove podatke: PRIMATELJ, ADRESA PRIMATELJA, MJESTO PRIMATELJA, BROJ RAČUNA ILI IBAN PRIMATELJA, ali nažalost ne nadju se uvijek ovakvi podaci kod ovakvih članaka.