sumesuzivot
Spol
Ženski
Boja avatara
55AD53
Banovan
Ne
Registrovan
03.01.2024.
Komentari
438
User Data
ID: 200550
Komentari korisnika
Ako misle da će poboljšati putnički željeznički saobraćaj privatizacijom, kao što promovišu u članku, grdno se varaju, privatne kompanije će uzimati ono što im je profitabilno, a to prevoz ljudi nije skoro pa nigdje u svijetu. Bitno je da će graditi pruge kojim će se izvlačiti litijum i rude.
Najgore je što se ne radi samo o tome, izgradnja raznih elektrana i rudnika na državnoj (šume, rijeke, livade) imovini u privatnom vlasništvu, niske koncesione naknade i kao posljedica uništenje istih tih državnih šuma, potoka, livada, to ide dalje od vikendica. Najvažnije je očuvati državnu imovinu, a ne je uništiti.
Vidi čuda, zbog propasti državnih rudnika niko nije odgovarao i završio u zatvoru, dok istovremeno privatni rudnici i kompanije cvjetaju i zarađuju stotine miliona.
Ako ovako slobodno tržište električne energije drma prebogatu Norvešku, mogu misliti šta će tek kod nas biti kad u potpunosti pozelenimo i kad zaživi slobodno tržište. Norveška ima i najviše električnih automobila po glavi stanovnika, pa je logično da dodatno poraste pritisak na energetski sistem tamo.
Tačno kao da smo u Africi. Ovakvi rudnici i način na koji su otvoreni dobar pokazatelj koliko smo okupirana i zarobljena zemlja. Koriste medije i propagandu da prave širu javnost budalama, dok zarađuju milijarde, sijeku šumu, odlažu jalovinu.
Neće. Nije profitabilno. Ne isplati se.
Sam ulaz jamu nadomak vodozaštitne zone, velika količina šume posječena prilikom izgradnje rudnika. Studije utjecaja na okoliš upitne. Porezi i naknade minimalni. Zašto se u članku ne spominje srebro, s obzirom da je srebro najvrjedniji metal tu?
Desetine miliona maraka javnog novca utrošeno na skijališta, a većem dijelu građana čak i dnevno skijanje za porodicu je poskupo, a od njihovih para je "ulagano" u ta skijališta.
Bolje da ste pravili master planove zaštite šuma i voda. Zemlja bogata vodom i šumom, ali do kad?
Pardon, privatizovali sredinom 90-ih. Još države koje su privatizovali sve to, istovremeno subvencionišu željeznice sa milijardama eura.