Stimulativne mjere (nova vozila, besplatan javni prevoz za studente, penzionere, nove linije, itd) moraju pratiti destimulativne mjere (ograničavanje vremena parkiranja u centralnim zonama, povećanje cijena, itd.), da bi što više ljudi usmjerili u javni prevoz, koji je puno efikasniji od prevoza osobnim motornim vozilima. Jedan tramvaj mijenja 180 automobila sa jednim putnikom, dakle kad u špici idu svake 3 minute, to je 3600 vozila po satu manje koja ulaze u centar grada.
Prepun je grad ovakvih, koji parkiraju na trotoar, na rampe za osobe sa invaliditetom, boli ih briga. Kad ih pitaš je li ih stid, kažu napravite više parkinga. U krugu od 300 metara od ovog mjesta je 800 parking mjesta, najjeftinije od njih je 1 KM po satu. Dakle, nije pitanje parkinga, već bahatosti, na koju puno raje pristaje. Zašto?
Jesi li letio preko sarajevskog aerodroma u posljednje dvije godine? Već ove godine će broj putnika prevazići kapacitet novog terminala, a u vrhuncu sezone je gužva ogromna.