Je li to ista Ilana Begić Balen koja je bila na kandidatskoj listi Demokratske fronte za prošle općinske izbore u novom sarajevu? Teško da imaju dvije osobe s tim imenom u ovom gradu...
Neće biti reklama dok ne prođe garancija na lak (koja je dodatno produžena), a ako nastavimo praviti pritisak neće ih biti ni nakon toga. Stari tramvaji su zapravo zaštićeni reklamama, jer grafiti ostanu na foliji koju je jeftinije zamijeniti nego farbati lim
Pa niko i ne misli da će samo novi tramvaji voziti, naravno da će nastaviti ići u kombinaciji s Duwag tramvajima iz Konye (ex Koeln), jer su oni ogromnog kapaciteta i pomažu za vrijeme najvećih gužvi. Međutim, glavni dio saobraćaja van jutarnje i popodnevne gužve će u potpunosti preuzeti Stadleri, za što će ih biti dovoljno (možda bude 5 starih kao nadopuna po potrebi).
Inače, što je sigurno svima logično, što je veća narudžba, to jedan komad izađe jeftinije. Da je sarajevo odmah naručilo 40 komada, sigurno bi platili ispod 2 miliona po komadu, dakle uštedili bi oko 10 miliona eura...
Tek se sad vidi koliko je dobar posao urađen u Sarajevu. Zagreb dobio tramvaje za preko 2.5 miliona po komadu (200 miliona/80 komada). Deset metara kraći od sarajevskog, 65 putnika manji kapacitet, a sarajevski za 15+10 košta oko 2.25 miliona eura po komadu, od puno renomiranijeg proizvođača. Pitanje je je li Končar uspio riješiti probleme s korozijom na novom modelu, stari se raspadaju.
Ovo je isto kao kad pada fasada sa stambenih fasada u vlasništvu grada. Možda nekima sad bude jasnije da je odgovornost vlasnika da održavaju svoju imovinu, bio to tržni centar ili stambena zgrada.