Rusija je već diskonektovana iz SWIFTA i zapadnog finansijskog sistem...poenta ovih sankcija je samo da neko razmišlja kako je i dalje relevantan na svjetskoj sceni.
Zapad je kaput!
Ako nekom smeta ovaj dan, neka se sjeća s kim su vezivali zastave i ko je odbio jedini realan za sprečavanje rata, kutiljerov plan. Posljedice se moraju trpiti narednih decenija, ako ne i vijekova dok vrijeme ne donese neko novo doba.
Zapad jeste bolestan to ne mijenja činjenica da većina ljudi migrira tamo, a najviše idu jer ima najviše novca. Ima dosta primjera iz istorije, za naš region rimsko carstvo koje u svoje doba bilo značajnije nego zapad danas globalno, koji su propali i nestali u vrtlogu istorije.
Aerodrom, javni prevoz, mediji, industrija zabave, industrija proizvodnje gdje mnoge mašine moraju non stop raditi, lanac nabavki, brodovi i kamioni plove i voze non stop a ne samo radnim danima, doprema, pakovanje, provjera kvalitete...ima toliko drugih zanimanja osim onih često spominjanih i opet se ova radna nedjelja vrti oko trgovaca, besmislica.
Šta će donijeti? Ništa. Izgubiće sve. I ovo se kao i na svemu prethodni zasniva na mitu kako ja zapdno oružije svemoćno i koga napadne taj nema šanse. Da mogu zaustaviti Ruse zaustavili bi ih tim oružijem unutar Ukrajine. Da mogu da im polupaju pozadinu, uradili bi to unutar Ukrajine. Jedina prava prijetnja dugometnog oružija je nuklerna, a za tu trku Rusi su dobro snabdjeveni, a batina ima dva kraja.
Eto otkud bajke o sj.korejskim vojnicima, tražili su izgovor. Peleononosac to radi sad kad je počišćen na izborima. Želi eskalaciju da Trampu oteža početak mandata.
Dok god rade bolnice, vatrogasne sluzbe, policija, benzinske pumpe. civilna zaštita, dispečeri, magacini, zeljezničke stanice, autobuske stanice...neradna nedjelja je samo sninonim za ljudsku glupost.
Kao i drevne građevine što su odraz umjetnosti za današnje jer su građene kao iznimke, a ne pravila, sa posvećenošću i strasti na slavu onoga ili nečega. Tako i automobili, imali su svoj vrhunac kada su ih pravili dizajneri posvećeni tome, auta su bila više luksuz, a danas ih ima svako i sa lošijim standardom i po više komada. Kako smo se navikli na građevine, tako ćemo se i navići na novi vid upotrebe i proizvodnje automobila.