Uvijek su bile najbogatiji dio SSSR-a. I danas iako Rusija ima pristup Baltiku kroz St. Petersburg, može samo koristiti međunarodne vode koje joj Finska, Švedska, Litvanija, Latvija i Estonija mogu presjeći kroz NATO
Od fabrika i izrabljivanja 1000 radnika na minimalcu se ne gradi ekonomija u 21. vijeku
Treba raditi na namjenskoj industriji i naučnim insitutima, posla ima i previše
Ovo je sve ok, čak i rušenje objekata Aquarius, Cue itd. mada mi nije jasno zašto ako se pravi još poslovnih objekata, gdje će ti ljudi provoditi pauze?
Ali ideja o prvoj transverzali kroz Vilsonovo šetalište i spoj na lokalnu ulicu na Kovačićima je toliko morbidna i glupa da ne znam zašto se uopće raspravlja o njoj, čitava svrha te transverzale je spoj Vogošće i grada kod Zemaljskog muzeja, šta će dalje cesta...
Ne znam na čemu ovi botovi temelje optimizam kad nisu ništa bolje prošli na lokalnim izborima u Sarajevu. Ali nebitno ko pobijedi, zar nije logično da su 2 replike dovoljne da se nešto kaže, umjesto neprestanog upadanja u riječ i priče bezveze
Krajnje je vrijeme, grad posljednjih 10 godina nema dovoljno trolejbusa, novi trolejbusi su super, ali se često čekaju i po 20-30 minuta i kad je neki događaj na Jezeru dolaze po dva zaredom za Trg Austrije, a ujutro kad ljudi idu ka gradu dolaze po dva za Jezero.
Iskreno grozno, vjerovatno će turisti misliti da smo neka diktatura. Baš me zanima šta će reći SDA botovi koji su se zalagali za ovo i sad im je Trojka to završila?
Koliko god da Alen ponekad u javnosti hvali aerodrom Sarajevo, ima jako loše mišljenje o gradu i misli da je džamahirija, vjerovatno iz ljubomore prema ogromnom rastu aerodroma. I nije tačno da je na trećini Zagreba i sedmini Beograda. Nije ni blizu maksimuma, ako su Priština i Skopje subvencijama došli na 3-4M, doći će i Sarajevo jer ima daleko više ponuditi turistički i bolji standard.