Sedamnaestogodišnji učenik škole Tapton u Sheffieldu Miles Soloman radio je ne projektu zajedno sa svojim nastavnicima koji se ogledao u analizi podataka sa Međunarodne svemirske stanice. Cilj je bio pronaći šablone ili anomalije koje bi dovele do novih otkrića.
Soloman je pregledao podatke vezane za količinu radijacije na Međunarodnoj svemirskoj stanici, a pažnju mu je privukao broj "-1".
"Razgovarali smo o podacima, a Soloman je odjednom pitao 'kako je moguće da postoji energija vrijednosti -1'?", rekao je nastavnik James O'Neill.
Ono šta je 17-godišnjak primijetio jeste pogrešan podatak jer energija ne može biti negativna, tj. ne može dolaziti u količinama iskazanim negativnim brojem. Zbog uočenog problema Solomon i O'Neill kontaktirali su NASA-u koja se potom zahvalila na ukazanoj grešci u podacima.
Naime, NASA je bila svjesna problema sa negativnim brojevima koji su se pojavljivali kada detektori ne bi očitavali radijaciju, ali je agencija smatrala da se greška javlja jednom ili dva puta godišnje. Engleski učenik je uočio da se greška javlja nekoliko puta dnevno.