Ovogodišnje izdanje prikupilo je rekordne 192 prijave za nagradu SoMo Advertising, a po prvi puta je dodijeljena i SoMo Media nagrada za koju je prijavljeno 29 radova.
"Ova godina pokazala nam je koliko se digital brzo razvija, čemu svjedoči rekordan broj prijava, a ne sumnjamo da će iz godine u godinu i dalje rasti. Ovim putem čestitam svim dobitnicima, ali i svima koji su prijavili izvrsne projekte. Bilo je neizvjesno do samog kraja odabrati najbolje od najboljih. Svi skupa nastavljamo druženje na SoMo Partyju powered by Leanpay na koncertima ABOP-a i KUKU$-a", rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.
Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:
BEST STORYTELLING
-
Herman & partnerji i Mercator, projekt: "PRVIČ MAMA" - glavni dobitnik
-
Herman & partnerji i Mercator, projekt: "Naj slovensko pecivo"
- Piksel LTD i Penzija.mk, projekt: "Zasadi želba" (Plant a Wish)
DIGITAL DESIGN OF THE YEAR
-
Telegram Media Grupa, projekt: 2Redizajn portala Telegram.hr" - glavni dobitnik
-
Degordian i Nets CEE, projekt: "Waldy"
-
Human Interaction Company i Journal Media Group i Alert, projekt: "Journal Redesign"
SOMO NATIVE
-
01 Content & Technology - C3 Croatia i JGL, projekt: "X-LAB: JGL expert research hub - largest international longevity platform" (Vizol S) - glavni dobitnik
-
24sata i Kaufland, projekt: "Green Medal"
-
Telegram Media Grupa i Atlantic Grupa, projekt: "Živi život punim ustima!" (Jimmy Fantastic)
DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR
- Bruketa&Žinić&Grey i 24sata, projekt: "Oriđiđi Video Awards u metaversu" - glavni dobitnik
-
Herman & partnerji i Mercator, projekt: "M SOSESKA"
-
Nova TV, projekt: "DNEVNIK.hr mobile app"
SOMO TECH
-
Herman in partnerji i Ljubljanske mlekarne, projekt: "Mumetnost" (MU) - glavni dobitnik
-
SHAPE 404 i MindTheKids, projekt: "BaDaBum logopedska platforma"
-
Bruketa&Žinić&Grey i Croatia osiguranje, projekt: "Brigometar"
CM GODINE
-
404 agency, Mirna Savić - glavna dobitnica
-
BBDO Zagreb, Inga Đuđik
-
Imago Ogilvy, He-Lena
SOMO WEB
- Shape 404 i Hrvatski Telekom, projekt: "Digitalna izložba "U potrazi za prvim mobitelom" (HTmuzej)
SOMO GROWTH
-
ZOO agencija i Konzum, projekt: "Poziv Djeda Božićnjaka" - glavni dobitnik
-
Imago Ogilvy i Studenac, projekt: "GUC GUC" (Studena) Publicis Skopje i Pivara Skopje, projekt: "Smooth ON" (Skopsko Smooth)
SOMO GLOBAL
-
Pristop Media i Slovenian Tourist Board, projekt: "Twitter Amplify Tour de France" - glavni dobitnik
-
Homepage i Valvoline, projekt: "Mechanics month - Hands that keep us moving forward"
-
Superbet, projekt: "Superbet&Snapchat - App Install Multiformat Campaign"
DIGITALNA AKTIVACIJA
-
Imago Ogilvy i Pipi, projekt: "Pipi guza" - glavni dobitnik
-
Communis i WWF Adria, projekt: "Vila Wilderness"
-
Pioniri Communications i Metalac, projekt: "Metalac - Umetnica mora jesti kuvano"
SOMORITANAC
-
Bild Studio i Savjet Evrope i Evropska unija, projekt: "Ispričaj priču do kraja" - glavni dobitnik
-
Communis i Koncern Bambi A.D. Požarevac: projekt: "Equality begins at home" (Plazma)
-
Communis i WWF Adria, projekt: "Vila Wilderness"
SOMO SOCIAL
-
Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages, projekt: "Always on i #bolimepipi" - glavni dobitnik
-
BBDO Zagreb i Toco: projekt "Samo Toco" (Jamnica)
-
Žiška i Kasato, projekt: "Tek mi je 30 (Jaffa Crvenka)"
SOMO CONTENT
-
Imago Ogilvy i Marodi, projekt: "Priče z vrha!" - glavni dobitnik
-
Communis i Koncern Bambi A.D. Požarevac, projekt: "Equality begins at home" (Plazma)
-
Imago Ogilvy i Studenac, projekt: "GUC GUC" (Studena)
DIGITALNI MIX
-
Imago Ogilvy i Studenac, projekt: "GUC GUC" (Studena) - glavni dobitnik
-
Friday Finally i Polovni automobili, projekt: "18+ godina sa vama!"
-
Herman in partnerji i Ljubljanske mlekarne, projekt: "Mumetnost" (MU)
Uz ukupno 14 kategorija SoMo Advertising i SoMo Media, dodijeljena je i Special Mention by Httpool nagrada koju je osvojio Superbet, projekt: "Superbet&Snapchat - App Install Multiformat Campaign".
Ostanite u toku s novostima iz svijeta digitala i prijavite se na SoMo Borac Newsletter, kao i na Facebooku, Instagramu i Linkedinu.