Otvorene prijave za ovogodišnji SoMo Borac, uvedene i dvije nove kategorije
Dodjela nagrada održat će se 25. oktobra u Zagrebu, a prijave su otvorene do 25. septembra 2024. Žiri se sastoji od najvećih regionalnih digitalnih stručnjaka, čije će znanje i iskustvo biti presudni u izboru najboljih radova u ukupno 17 kategorija.
Velika novost 12. SoMo Borca su dvije nove kategorije. Digital product u advertising streamu nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja.
SoMo Advertising nagrađuje digitalne projekte u ukupno 11 kategorija te Special mention by Aleph u kojoj partner projekta bira projekt koji se ističe u performance marketinškim kategorijama, a sve detalje o uslovima i pravilima prijave pronađite na linku.
U koordinaciji s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), koja je i ove godine suorganizator najvažnijeg događaja digital zajednice, proširene su i media kategorije.
Tako će digitalni izdavači u novoj kategoriji Best media Feature moći pokazati specifične dijelove svojih postojećih proizvoda koji su značajno unaprijeđeni ili inovirani.
Osim toga, medijski izdavači svoje će projekte moći prijaviti u još četiri kategorije: Digital Product of the Year, Digital Design of the Year, SoMo NATIVE i Best media Storytelling, a više o uslovima i pravilima prijava za SoMo Media kategorije objavljene su na internetskoj stranici SoMo Borca.
"Okupili smo tim najboljih ljudi iz regije koji su vodeći stručnjaci u digital industriji i već sada znamo da je pred njima zahtjevan posao odabira najboljih radova, ali veselimo se vidjeti kakvi nas sjajni projekti čekaju ove godine i koji će oboriti žiri s nogu. Dvije nove kategorije fokusirane su na digitalne proizvode, odnosno dijelove postojećih proizvoda, a koji su inovativnim rješenjima unaprijedli poslovanje i korisničko iskustvo", izjavila je izvršna direktorica nagrade SoMo Borac Ružica Vrdoljak Ličina .
Pozvala je sve da prijave svoje radove koji su se istaknuli u protekloj godini i pokažu zašto, kako je navela, zaslužuju 25. oktobra odnijeti najvažniju nagradu u svijetu digitala.
Prijave se zatvaraju 25. septembra 2024., a datum do kada su otvorene early bird prijave je 1. septembar 2024. O radovima koji su se istaknuli u prošloj godini odlučivat će tim najvećih regionalnih stručnjaka, a ko su članovi žirija potražite na linkovima SoMo Media žiri i SoMo Advertising.