Ovi propusti izazvali su desetine parodija koju su osvanule na internetu, a mnoge od njih kreirale su tehničke kompanije koje su rivali Applea, ali među kreatorima su i brendovi koji nemaju veze s tim, koristeći ovo kao priliku da se reklamiraju.
Samsung i Apple su "razmijenili" bezbroj tužbi tokom proteklih godina. Južnokorejska kompanija postavila je poster na kojem se iPhone 6 klanja Galaxyju Note 3. "Klanjajte se onima koji vrijede", stoji u natpisu.
U Južnoj Africi KitKat je objavio je dijagram u kojem pokazuje kako su čokolade dizajnirane da se slome, ne savijaju.
Također, brend piva Miller Lite tvrde da, ako se njihovi proizvodi saviju onda su postigli uspjeh i ispunili ono što mušterije žele. "To ne vrijedi za sve", napisali su.
Tajvanska firma odlučila je nacrtati direktno poređenje iPhonea 6 i njihovog smartphonea. Ispod Appleovog uređaja stoji "iBend", a ispod ASUS-ovog modela "iDon't".
Šali se priključila i Coca Cola prikazujući generaciju svojih flaša od 1899. do 2007. godine uz natpis: "Uvijek smo imali zakrivljenja na pravim mjestima".