On je u glavnom gradu Bosne i Hercegovine danas održao predavanje o urbanom zagađenju i energetskoj tranziciji, te o rješenjima koja su dugoročno najbolja za grijanje i transport.
![Foto: I. Š./Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200226065.1_xl.jpg?v=1730639445)
Riječ je o svojevrsnoj najavi konferencija će se održati u junu, a čija će tema biti održivi razvoj energetike vode i okoliša - SDEWES2020.
![Foto: I. Š./Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200226065.2_xl.jpg?v=1730639445)
"Tesla je opipljiv primjer energetske tranzicije auta koji vozi sam na autopilotu, ima odlično ubrzanje i 400 konja a i ekološko je vozilo", rekao nam je profesor Duić.
![Foto: I. Š./Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200226065.4_xl.jpg?v=1730639445)
Teslin autopilot je tokom vožnje Sarajevom bio upaljen i on je pratio automobile ispred sebe i trake pokraj sebe. Kako je rekao student Fakulteta strojarstva i brodogradnje u Zagrebu, na autocesti se ovaj električni automobil može se i samostalno prestrojavati.
![Foto: I. Š./Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200226065.7_xl.jpg?v=1730639445)
"Ono što ljude privlači Tesli jeste računar koji automobilu omogućava da dobar dio puta vozi sam, a i u sebi ima različite postavke koje prilagođava svakom vozaču posebno", objasnio je Duić.
![Foto: I. Š./Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200226065.8_xl.jpg?v=1730639445)
Za kraj, objašnjeno nam je da je Tesla visokokompjuteriziran - da prati gdje je sljedeća punionica, da prati mapu, usput pušta muziku, surfa po internetu, te da je sve što mu nedostaje zapravo pravljenje dobre kafe.