Starliner

Boeing zna samo za glavobolje: "Zaglavljeni" astronaut prijavio čudan zvuk u letjelici, objavljen i snimak

V. K.
Astronaut NASA-e Butch Wilmore, čija je priča o prisilnom ostanku u svemiru zbog kvara letjelice Boeing Starliner privukla pažnju javnosti, ukazao je na nove probleme s kojima se ova letjelica suočava.

Naime, upravo zbog kvara letjelice Boeing Starliner, on i njegova kolegica Suni William bili su primorani zadržati se u orbiti šest mjeseci duže nego što je to bilo planirano, a NASA je nedavno donijela odluku kako će se oni na Zemlju vratiti kapsulom kompanije SpaceX što svakako samo po sebi predstavlja veliko poniženje za Boeing.

Ipak, problemima tu očigledno nije kraj. Britanski Guardian objavio je snimak komunikacije između Wilmorea i kontrole misije u Houstonu, a na kojem astronaut govori o pulsirajućem zvuku unutar Boeing kapsule.

"Imam pitanje u vezi Starlinera. Iz zvučnika se čuje čudna buka. Ne znam šta je izaziva", rekao je Wilmore.

Ono što je od ranije poznato jeste da letjelica ima probleme s curenjem helija te pogonom, a nova prijava astronauta dodatno je zabrinula sve u Boeingu.

Na snimku se također može čuti kako Wilmore moli kontrolore leta da poslušaju o čemu se radi.

"Pustit ću vas da razmislite o ovome i pokušate shvatiti o čemu se radi. Pozovite nas ako shvatite", poručio je astronaut.

Inače, NASA je krajem augusta donijela odluku o tome kako će se Boeing Starliner na Zemlju vratiti bez posade, a da će se astronauti kući vratiti kapsulom SpaceX kompanije.

"NASA je saopćila da će osloboditi dva mjesta na predstojećem lansiranju SpaceX-a, poznatom kao Crew-9, koje će odvesti novu rotaciju članova posade svemirske stanice u orbitalnu ispostavu. Prevozom dva astronauta umjesto planiranih četiri, Wilmore i Williams će moći da lete nazad u februaru", naveli su.