Dominacija na tržištu
1

Facebook napravio veliki korak u integraciji Messengera i Instagrama, omogućene nove opcije

N. V.
Shutterstock
Shutterstock
Facebook je napravio prvi veliki korak u integraciji WhatsAppa, Messengera i Instagrama, a njihova integracija bi mogla zacementirati Facebookovu dominaciju na tržištu uprkos tome što se suočavaju sa kontrolom i nepovjerenjem Washingtona.

Neki korisnici Instagrama će sada moći svojim prijateljima da šalju poruke na Messengeru uprkos tome što nemaju Facebook nalog. Ova mogućnost se trenutno testira na odabranim tržištima, a globalno bi trebalo da se proširi u narednim mjesecima.

Ova ideja nije naišla na odobravanje kod svih jer postoji mišljenje da bi povezivanje otvorilo veće mogućnosti za uznemiravanje, no Instagram je poručio da korisnici uvijek mogu blokirati nekoga u različitim aplikacijama. Pored toga, dodate su i nove postavke privatnosti tako da korisnici mogu odlučiti ko ih može kontaktirati, a postoji i mogućnost isključivanja ove opcije primanja poruka sa druge društvene mreže.

Osim dopisivanja ove dvije društvene mreže će dobiti i neke nadogradnje kao što su "selfie stickeri", mogućnost gledanja IGTV i Facebook videozapisa i na Instagramu i na Messengeru, a biće uključena i ocija "Vanish Mode" u kojem poruke automatski nestaju nakon što budu pregledane.

Facebook je prvi put integracijske planove za ove društvene mreže iskazao u martu 2019. godine, a ideja je bila da ljudi koji imaju samo WhatsApp imaju mogućnost slanja poruka i na Messengeru, bez potrebe za preuzimanjem aplikacije.

Najpoznatija društvena mreža je kupila Instagram 2012. godine, a WhatsApp 2014. godine, dok je Messenger aplikacija koju su sami razvili 2011. godine.