Facebook predstavio pametne sunčane naočale izrađene u saradnji s Ray-Banom
Kako je objasnio šef Facebooka, novi model pametnih naočala nudit će se pod imenom Ray-Ban Stories, a već od danas će se naći u ponudi Ray-Bana po cijeni od 299 dolara. Prema prvim informacijama, naočale će nuditi mnoštvo opcija koje na neki način mogu zamijeniti pametne telefone.
Između ostalog, okviri naočala sadržavat će dvije prednje kamere od pet megapiksela za snimanje videozapisa i fotografija s pratećim programima gdje će se sve fotografije i isječci moći uređivati i dijeliti na druge aplikacije na telefonu.
Introducing Ray-Ban Stories. Smart glasses that let you capture photos and videos, share them with friends, listen to music and podcasts, or take phone calls -- all while staying in the moment. Starting at $299 and available now at https://ray-ban.com.
Posted by Mark Zuckerberg on Thursday, September 9, 2021
Na naočalama će postojati posebno dugme za snimanje koje će se pokretati na glasovnu komandu "Hej, Facebook, snimi video", čime je kompanija omogućila svojevrsnu "glasovnu kontrolu" naočala.
"Sa svojom osnovnom sposobnošću snimanja fotografija i videozapisa, Ray-Ban Stories u suštini predstavljaju elegantniji verziju Snapchatovih Spectaclesa koji su prvi put predstavljeni javnosti 2016. godine. Zvučnici s obje strane okvira naočala mogu reproducirati zvuk s telefona putem Bluetootha omogućavajući vam da uputite poziv ili slušate podcast bez izvlačenja telefona", stoji u opisu.
[TWITTER]1435999478234837000[/TWITTER]
Ray-Ban Stories prvi su proizvod u višegodišnjem partnerstvu između Facebooka i evropskog konglomerata za naočale EssilorLuxottica koja je ujedno i vlasnik brenda Ray-Ban.
Iako postoje određena ograničenja vezana za ovakvu vrstu naočala, Ray-Ban Stories prema najavama predstavljaju jedan od pristupačnijih modela pametnih naočala koje su se do sada pojavile na tržištu.
"Facebook i Ray-Ban ovu saradnju i izradu naočala vide kao korak naprijed prema proizvodnju naprednijih modela za proširenu stvarnost", navodi se u zajedničkom saopćenju kompanija.