Ima i drugih izmjena
80

Facebook promijenio logotip, uočavate li razliku?

D. B.
Kompanija Meta mijenja "sistem indentiteta" društvene mreže Facebook, a to uključuje i promjenu izgleda logotipa.

Međutim, promjena nije baš očigledna, osim što je plava boja više tamnija, a slovo "f" suptilno promijenjeno.

"Naša namjera je bila da kreiramo osvježeni dizajn logotipa Facebooka koji je odvažniji, 'električan' i vječan. Svako od novih poboljšanja dovodi do veće harmonije u cijelom dizajnu kao ključni element identiteta aplikaijce. To smo učinili pomoću jasnijeg izražavanja Facebookove temeljne plave boje koja je vizuelno 'dostupnija' u našoj aplikaciji te pruža jači kontrast slovu 'f' kako bi se izdvojilo", saopćeno je iz Mete.

Iako su promjene suptilne, ipak ima smisla da Meta osvježi logotip Facebooka umjesto da ga u potpunosti redizajnira. Iz kompanije kažu da društvena mreža ima 2 milijarde dnevno aktivnih korisnika, što znači da će svaku vizuelnu promjenu vidjeti mnogo ljudi. Zbog toga je razumljivo da Meta bira relativno male promjene jednog od najprepoznatljivijih logotipa.

Meta je promijenila i izgled slova kojim je ispisano ime društvene mreže, a korišten je prilagođeni tip slova Facebok Sans. Tu je i nova paleta boja kojom dominiraju plave nijanse, a promijenjen je i izgled Reactions emotikona.

Iz kompanije kažu da je ovo samo prva faza osvježavanja identiteta Facebooka.