Prije tri godine Facebook je koristilo 71 posto ispitanih Amerikanaca između 13 i 17 godina, a do danas je taj postotak pao na 51 posto.
YouTube ih, naprimjer, koristi 85 posto, Instagram 72 posto, a Snapchat 69 posto. Zanimljivo je što u prijašnjem istraživanju Youtube nije bio uključen, jer se tada još nije percipirao kao društvena mreža.
Voditeljica istraživanja Monica Anderson kazala je da se korištenje društvenih medija među tinejdžerima dramatično promijenilo u protekle tri godine.
Share of U.S. teens who use:
— Pew Research Center (@pewresearch) May 31, 2018
YouTube 85%
Instagram 72%
Snapchat 69%
Facebook 51%
Twitter 32%
Tumblr 9%
Reddit 7%https://t.co/W2fV5IZyoW pic.twitter.com/CZdFiXOghz
Nadalje, danas 95 posto tinejdžera koristi smartphone, dok ga je 2015. koristilo samo 73 posto.
Društveni mediji su dobra stvar za 31 posto tinejdžera, negativni za njih 24 posto, dok oko 45 posto nema formirano mišljenje o toj temi. Oni koji ih smatraju pozitivnim kažu da im pomaže u kontaktu s prijateljima i obitelji, dok oni koji ih percipiraju negativno tvrde kako služi samo za širenje laži i za nasilničko ponašanje.