Uspjeh Huaweija dolazi paralelno s činjenicom da se ovaj brend ne može naći u regularnoj prodaji na tlu Sjedinjenih Američkih Država. Iako je bilo pokušaja da se otključani uređaji pokušaju prodati putem online prodavnica, nije bilo značajnijeg prodora.
Glavni razlog je što se telefoni u SAD-u prodaju uglavnom putem provajdera. I upravo je tim putem krenula kineska kompanija kako bi jednom za sva vremena zagrabila američki udio smartphone kolača.
Naime, Huawei se pokušava dogovoriti s AT&T-em, najvećim telekomunikacijskim provajderom u SAD-u. Glavni problem je Huaweijev čipset Kirin koji AT&T još uvijek nije odobrio za uparivanje sa svojom mrežom.
Nijedna kompanija nije htjela da komentariše potencijalno partnerstvo.
S obzirom na to da je Huawei pokrio gotovo 10 posto globalnog tržišta tokom 2016. godine, predviđa se da će ovom brzinom kineska kompanija 2018. godine prestići Apple. Ukoliko se otvore američke kapije, Apple bi mogao pasti na treće mjesto već tokom 2017.