Kina će naredne godine predstaviti novu generaciju samovozećih vozova
Treba naglasiti da će oni koji čekaju vozove rekornih brzina morati još čekati jer su novi vozovi zapravo maglev vozovi srednje brzine, ali to ne znači da nisu impresivno brzi.
Vozove razvija kineska kompanija CRRC Zhuzhou Locomotives Co. Ltd. te će oni biti njena treća generacija maglev vozova.
Novorazvijeni maglev prototip će dostizati brzinu od 200 km/h, što je za 40 km/h brže u odnosu na verziju 2.0 te dvostruko brže u odnosu na verziju 1.0.
CRRC Zhuzhou je podružnica China Railway Rolling Stock Corporationa, jednog od najvećih proizvođača vozova na svijetu.
Verzija 1.0 se koristi već dvije godine u Changshi, glavnom gradu kineske provincije Hunan, a verzija 2.0 se sklapa i testira u ovom gradu. Međutim, nijedan od ovih vozova ne može funkcionisati bez ljudskog kontrolora, dok novi voz to može.
Maglev vozovi srednje brzine su dizajnirani da poboljšaju gradski transport, dok se brži vozovi primarno koriste za povezivanje većih gradova. U poređenju s tradicionalnim vozovima, maglev vozovi su sigurniji. Tiši su od 70 decibela, odnosno od prosječnog usisivača.
Treća generacija maglev vozova će imati veći kapacitet, kretat će se brže, a imat će i bolje performanse na usponima. Primjera radi, ovi vozovi će se moći uspeti na visinu jednaku četverospratnom objektu za samo 100 metara. Novi voz će imati i "moćniji mozak" od prethodnika, zbog čega će autopilot biti sigurniji. Kada testovi budu obavljeni, novi maglev bi se trebao koristiti na linijama dugim između 50 i 200 km.
Iako se maglev tehnologija razvija desetljećima, samo Kina, Južna Koreja i Japan imaju operativne maglev vozove.
U međuvremenu je Japan napravio plan proizvodnje maglev voza koji će dostizati brzinu od 500 km/h. Prva faza projekta će biti završena 2027. godine, a voz će povezivati Tokio i Nagoyju. Novi voz će prepoloviti vrijeme putovanja između pomenutih gradova.