Ministarstvo nauke i tehnologije je naložilo državnoj kompaniji CRRC Corp, koja ima monopol na razvoj i proizvodnju brzih vozova u Kini, da proizvede novi voz do 2020. godine te je odredilo budžet od 464 miliona dolara.
Testna pruga će biti izgrađena do 2021. godine, a provincija Shandong u istočnom dijelu Kine se obavezala da će izraditi prugu od Jinana do Quingdaoa dugu 350 km. Nešto sporija linija će biti napravljena u provinciji Hunan.
Linearni indukcijski motor koristi magnetizam kako bi voz levitirao iznad šina, zbog čega je u slučaju maglev voza značajno smanjeno trenje, a brzina povećana.
Kina je otvorila prvu maglev liniju u svijetu još 2002. godine između aerodroma Pundog i centra Šangaja. Brzina voza iznosi do 430 km/h, a 30 km prelazi z amanje od osam minuta.
Sistem je napravljen korištenjem njemačke tehnologije. Japan je trenutno vodeći na polju maglev vozova, a najnovija generacija Shikansen je na testiranju dostigla brzinu od 590 km/h.
Kina posjeduje najdužu željezničku mrežu na svijetu dugu 20.000 km.