Riječ je o dronu dizajniranom za nosivost od 700 kilograma, pokreću ga dva motora, a svoj prvi uspješni let imao je proteklog vikenda. Razvila ga je kompanija Sichan Tengden Sci-tech Inovative Company iz jugoistočne kineske provincije Sichuan, koja je vodeća u istraživanju, proizvodnji i primjeni dronova na tržištu.
Riječ je o dronu AVIC HH-100 s promjerom krila od 16,1 metar, koji je visok 4,6 metara. Ove dimenzije ga čine većim od Cessne 172, popularnog malog aviona za četiri putnika. Dron se lako utovara i istovara, veoma je pouzdan i siguran, a sadrži naprednu tehnologiju. Zadatak mu je da pruži podršku u zračnom transportu te da ponudi infovativna pametna logistička rješenja za ekonomiju na malim visinama.
HH-100 ima domet od 520 kilometara, a AVIC sljedeće godine planira testirati i dron TP2000, čija nosivost iznosi 2.000 kilograma i koji letjeti četiri puta dalje u odnosu na HH-100.
U Kini se dronovi već koriste za komercijalne dostave. U maju je kompanija Phoenix Wings, koja je u vlasništvu giganta SF Expressa, počela dostavljati svježe voće iz provincije Hainan u južni Guandong koristeći dronove Fengzhou-90. Stručnjaci tvrde da dronovi obećavaju kraće vrijeme dostave i niže troškove transportda, dok istovremeno povećavaju broj mjesta za isporuke lokacijama koje inače nemaju infrastrukturu za konvencionalnu avijaciju. Ovakvi dronovi bi mogli prevoziti i ljude u sklopu taxi usluga.
U aprilu su kineske vlasti izdale certifikat za proizvodnju kompaniji EHang Holdings, koja je poznata po svom ptuničkom dronu.