Kreatori YouTube Shortsa mogu koristiti licenciranu muziku trajanja do minute
Radi se o značajnoj promjeni jer je prethodni limit od 15 sekundi, koji je određen za licenciranu muziku, sada povećan na 30 do 60 sekundi. Ova promjena se odnosi na "većinu pjesama", ali će neke i dalje biti ograničene na 15 sekundi. U koju grupu pjesme spadaju, određeno je ugovorima o licenciranju. Kreatori putem aplikacije lako mogu provjeriti koliko koja pjesma traje, a promjene polako stižu do svih korisnika iOS-a i Androida.
Kako je kreiranje klipova "eksplodiralo" posljednjih godina, tako je uklanjanje sadržaja zbog autorskih prava postalo glavobolja za streamere na svim platformama. Diskografske kuće često automatiziraju provođenje autorskih prava, što dovodi do pretjeranih označavanja videa zastavicom koja se odnosi na copyright. Kreatori su uočili da su njihovi klipovi označeni zastavicom zbog toga što se svega nekoliko sekundi zaštićenog audio sadržaja sasvim slučajno čuje u videu uključujući muziku u pozadini tokom vožnje automobilom.
Ovo je najnoviji pokušaj YouTubea da poveća broj korisnika Shortsa nakon što je u septembru najavljen program podjele prihoda od reklama kroz koji će kvalifikovani kreatori dobijati 45 posto bez obzira da li koriste muziku ili ne. TikTok je pokrenuo sličan program dijeljenja prihoda ranije ove godie nakon što se našao na udaru kritika zbog prethodog pristupa.
Shorts je zaista "porastao" te ima više od 1,5 milijardi prijavljenih korisnika mjesečno. TikTok je do septembra 2021. godine imao milijardu korisnika mjesečno, međutim, s obzirom na dominaciju YouTubea u svijetu videa, ove brojke vjerovatno uključuju ljude koji su već na YouTubeu i koji gledaju drugi sadržaj. S druge strane, brojke TikToka "jasnije" uključuju ljude koji su u potrazi za njegovim prepoznatljivim klipovima kratke forme. Tu publiku YouTube i drugi medijski giganti poput Mete nastavljaju "juriti".