YouTube testira novi sistem, smanjuje broj notifikacija za kanale koje korisnik manje prati

Nova funkcija se može objasniti poznatim scenarijem. Na primjer, pretplatili ste se na YouTube kanal prije nekoliko godina i u to vrijeme vam se sviđao toliko da ste postavili notifikacije na "All" kako biste dobili obavijest na mobitelu svaki put kad se nešto dogodi na tom kanalu. Međutim, vremenom postanete manje zainteresovani za kanal, ali notifikacije nastavljaju dolaziti. Kanal vas više ne interesuje, tako da notifikacije postaju dosadan prizor koji samo uklanjate s ekrana.
U Googleu znaju da se to događa, kao i činjenicu da se mnogi ne odluče odjaviti s kanala nego samo isključe notifikacije. To nije idealno za kompaniju, tako da Google testira novi sistem koji "na pametan način" smanjuje broj notifikacija kanala na koje je korisnik pretplaćen, ali ga više ne posjećuje često.
Nova funkcija neće utjecati na kanale koje korisnik i dalje redovno prati. Ukoliko je korisnik posjetio kanal na kojem je uključio sve notifikacije, on će ih i dalje dobijati. No kada interakcija s kanalom prestane, broj notifikacija će se vremenom smanjivati bez potrebe da korisnik nešto učini. To je "win-win" situacija, jer će korisnik dobijati manje notifikacija za ono što ga ne interesuje, dok će Google smanjiti šanse da će korisnik u potpunosti isključiti notifikacije.
Zasad je sve samo test, tako da nema garancija da će funkcija stići do svih korisnika. S druge strane, djeluje kao koristan dodatak YouTubeu, tako da bi bilo dobro da nakon testne faze "zaživi" u potpunosti na popularnom videoservisu.