Novi alati će korisnicima pomoći da smanje vrijeme provedeno na Facebooku i Instagramu
Korisnicima se često dešava da, kada otvore Facebook ili Instagram samo kako bi provjerili jednu stvar, pola sata kasnije shvate da još uvijek besciljno lutaju kroz hrpu već viđenog i novog sadržaja.
Mnogim korisnicima to se redovno događa, što i nije previše čudno s obzirom na to da su te društvene mreže i dizajnirane da privuku korisnike kako bi na njima proveli što više vremena.
No, Mark Zuckerberg je odlučio prekinuti takvu praksu, najavivši da im novi cilj da korisnici, umjesto uz nebitan i već viđen sadržaj, vrijeme provode kvalitetnije.
Facebook is working on "Your Time on Facebook" which could help users to manage their time spent on Facebook app.
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) June 22, 2018
Instagram is also working on helping users to improve their digital wellbeing: https://t.co/y38mV3RtqB
as previously spotted: https://t.co/D26M9RuSxG pic.twitter.com/YqSyH0fpII
Predstavljene su tri nove opcije, već dostupne u Sjedinjenim Američkim Državama. Jedna od njih je će vam prikazivati koliko vremena provodite na Facebooku, odnosno koliko često otvarate određene stranice.
Omogućeno je također dnevno ograničenje korištenja, što znači da ćete moći namjestiti opciju da vam se nakon određenog vremena korištenja aplikacija do kraja dana ugasi sama.
I treća opcija, koja bi mnogima mogla biti korisna, je mogućnost gašenja notifikacija koje primate na određeno vrijeme, što je već moguće napraviti s porukama u inboxu.
Novim opcijama korisnici će moći pristupiti kroz postavke (Settings), odnosno preko opcije Vaše vrijeme na Facebooku (Your Time on Facebook) ili Vaša aktivnost (Your Activity) kad je riječ o Instagramu.