Potvrda iz Tesle: Autopilot Modela X je bio uključen u trenutku fatalne nesreće
ABC 7 News je poginulog vozača identifikovao kao Appleovog inžinjera i bivšeg programera kompanije EA Waltera Huanga.
"Nekoliko trenutaka prije nesreće, koja se dogodila u 9:27 sati u petak 23. marta, Autopilot je bio uključen, dok je adaptivni tempomat za održavanje distance bio podešen na minimum. Vozač je dobio nekoliko vizuelnih i jedno zvučno upozorenje da stavi ruke na urpavljač tokom vožnje, njegove ruke nisu detektovane na upravljaču šest sekudni prije nesreće. Vozač je imao pet sekundi i 150 metara neometanog pogleda na betonsku barijeru, ali nije poduzeo nikakvu akciju", saopćeno je iz Tesle.
Kompanija nije navela kakvu su akciju poduzeli automatski sistemi automobila. Huangov brat je rekao da se on ranije žalio da je automobil i ranije skretao prema istoj barijeri, zbog čega se navodno žalio Tesli, ali zaposlenici ove kompanije nisu mogli rekonstruirati ovaj incident.
Kompanija Tesla je navela vladine podatke da je Autopilot smanjio broj nesreća za 40 posto te da je imao manje fatalnih slučajeva od ostalih automobila.
Nacionalni odbor za sigurnost saobraćaja (NTSB) je ranije pokrenuo istragu o nesreći, kao i o onoj koja se dogodila ranije ove godine, kada je Model S udario u vatrogasni kamion parkiran na autoputu. Vozač je tada tvrdio da je Autopilot uključen.
Također, 2016. godine je vozač okrivio Autopilot za nesreću u Pennsylvaniji, no, Teslini podaci su pokazali suprotno. NTSB je prošle godine utvrdio greške u tehnologiji, ali i greške vozača u fatalnoj nesreći na Floridi.
Autonomna tehnologija za pomoć vozaču je u centru pažnje ne samo zbog ovih incidenata, nego i zbog nedavne nesreće samovozećeg Ubera u Arizoni.