Koristi ga Emirates
1

Sara je prvi robot za check-in koji upoređuje lica putnika i fotografije u pasošima

D. B.
Check-in za letove može biti iscrpljujuće iskustvo iz više razloga, od dugih redova do checkiranja prtljaga, tako do mnogo toga treba proći prije dolaska u još duži red za sigurnosnu provjeru. Jedna kompanija je odlučila da to promijeni pomoću robota.

Riječ je o prvom check-in robotskom asistentu pod nazivom Sara, koji je dizajniran da unaprijedi iskustvo putnika na aerodromima. Aviokompanija Emirates iz Dubaija je pokrenula uslugu City Check-in and Travel Store prošlog mjeseca putem koje putnici mogu bukirati svoje putovanje, provjeriti letove, kupiti potrepštine za putovanje, ali i predati svoj prtljag između 24 i četiri sata prije leta. Na ovaj način putnici štede vrijeme i stižu opuštenije na aerodrome.

Putnici imaju dvije opcije, da se sami checkiraju na određenim kioscima s ljudskim agentom ili da potraže Sarinu pomoć.

Robot je opremljen LCD ekranom, koji je osjetljiv na dodir. Ovaj robot može uporediti lice putnika s fotografijom u njegovom pasošu, obaviti check-in putnika te mu dati upute za predaju prtljaga.

Putnici mogu pitati Saru za savjet i ponudu za popularne destinacije, a putni konsultanti nakon toga mogu dalje pomoći u kupovini karata za buduća putovanja, pružiti pomoć s trenutnim rezervacijama,odabirom sjedišta, dodatnim prtljagom i slično.

Buduće verzije robota će biti još naprednije te opremljene robotskim rukama za transport prtljaga.

Emirates namjerava usvojiti i integrisati AI tehnologiju u svoje usluge, a nedavno je predsjednik kompanije Tim Clark nagovijestio da bi se u avionima uskoro mogli koristiti AI kopiloti.