Više od 1,2 miliona korisnika širom svijeta je potpisalo peticiju kojom su tražili od kompanije da se predomisli. Snapchat je to ignorisao, a sada je potvrdio da ga je redizajn koštao gubitka 2 posto dnevno aktivnih korisnika. Tačnije, broj korisnika je pao sa 191 na 188 miliona za samo jedan kvartal.
"Smatramo da imamo najveće frustracije dosad te želimo napraviti napredak i iskoristiti priliku da pokažemo određeni sadržaj određenim ljudima", saopćeno je.
Ovo je prvi put da je kompanija izgubila korisnike, a jasno je da ih neće biti lako vratiti.
Međutim, finansije su premašile očekivanja investitora. Prihod je porastao za 44 posto u odnosu na prošlu godinu i to sa 182 miliona u drugom kvartalu prošle godine na 262 miliona dolara ove godine. Vrijednost dionica je također porasla, a zbog toga je i saudijski princ Alwaleed Bin Talal kupio 2,3 posto udjela u kompaniji.
Također, kompanija je na tržište plasirala svoje naočale Spectacles u proteklom kvartalu, ali nema informacija o tome kako ide prodaja.