Sony je ovo objavio tokom sastanka u Tokiju ove sedmice u okviru kojeg je Hirai predstavljao planove za VR headset uređaj koji bi trebao biti u prodaji od oktobra.
"Sony će tražiti prijedloge novih poslovnih modela koji integrišu hardver i usluge koje pružaju snažna emotivna iskustva. Želimo napraviti robota koji je sposoban formirati emotivnu vezu s klijentima i inspirirati ljubav i privrženost", kazao je Hirai.
Sony je odustao od ideje proizvodnje robota 2006. godine nakon što je povećana konkurencija na azijskom tržištu dovela do velikog rezanja troškova. Pokušali su s Aibom, robotom-psom koji je bio veoma popularan i korišten je za istraživanje raznih područja pa i za nogometni turnir robota 2005. godine. Dvije godine prije napravili su i Qrioa, robota visokog 60 centimetara i njegova svrha je bila da zabavlja klijente.
Sony se vratio ovim projektima nakon što je počela ekspanzija razvoja prijateljskih robota koji su usavršeni za ljudsku interakciju. Jedan od najboljih primjera je robot Pepper koji se koristi u bolnicama u Belgiji. Njegov posao je da pozdravlja posjetioce na recepciji i daje im upute kako da dođu do odjela koji im je potreban.