Studenti iz SAD-a uz pomoć profesora Kenana Zekića kreirali igricu o minama
Naime, Zekić je prošle godine bio gostujući profesor na ovom univerzitetu. Sve je realizirano u sklopu programa Hubert H. Humphrey fellowship, kada je Zekić sa studentima došao na ideju da napravi digitalnu igricu pod nazivom "Mine Avoiders" (Oni što izbjegvaju mine) kako bi povećali svijest učenika o minama koje su još pod zemljom zakopane.
"Želim unaprijediti znanje djece tako što ću ih podsjećati na opasnosti od mina. Također, želim izložiti djecu neistraženim područjima koristeći nove tehnologije. Ideja se zasniva na mojim iskustvima iz BiH, ali moj krajnji cilj jeste kreirati alat koji će moći biti korišten u Afganistanu, Angoli, Kambodži i drugim mjestima na kojima ima mina", kazao je Zekić.
Zekić je igru zamislio tako da se igrači moraju trkati protiv vremena i izbjegavati prepreke kako bi spasili djecu koja su zarobljena u minskom polju. Igrači moraju trčati do najbližeg centra za deminere, pružiti pomoć prijateljima te usput izbjegavati mine i druga neeksplodirana sredstva.
Prošle jeseni Zekić je podijelio svoju ideju s profesorom univerziteta Penn of Visual Arts Andrewom Hieronymijem, koji je u to vrijeme predavao kurs iz umjetnosti dizajniranja video igrica. Njih dvojica su zatim učenicima dali zadatak da kreiraju igricu od početka tokom jednog semestra.
Zekić je sve vrijeme pratio rad učenika i pomagao im da budu što kreativniji. Studenti su bili podijeljeni u nekoliko timova, a svi su imali određene odgovornosti i obaveze. Jedni su radili zvuk, drugi dizajn, treći sliku...
Kada su došli do kraja semestra, ne samo da su kreirali odličnu igricu, već su uz praktičan rad stekli vještine i sposobnosti koje će im pomoći u budućnosti.