Godišnja studija "Taking Stock with Teens" navodi kako je Twitter preuzeo vodstvo od Facebooka kao najvažnija društvena mreža.
Prošle godine 42 posto tinejdžera označilo je Facebook kao najvažniju društvenu mrežu, dok ih je ove godine to izjavilo samo 23 posto. Twitter je ove godine dobio 26 posto glasova, a skočio je i Instagram sa 23 posto, što je za 12 procenata više u odnosu na prošlu godinu.
Studija je provela investicijska firma Piper Jaffray, koja je prikupljala informacije o navikama tinejdžera, njihovim modnim trendovima, brendovima...
Ove rezultate potvrdila je i studija koju je uradio Pew. U izvještaju Pewa navodi se kako popularnost Facebooka opada jer roditelji i odrasli koriste ovu društvenu mrežu, te zbog pretjeranog dijeljenja fotografija, statusa i drame koja može eruptirati između Facebook prijatelja. No, i dalje ga koriste zbog percepcije da je ta društvena mreža bitan dio socijalizacije tinejdžera.
"Otvorila sam Facebook profil u šestom osnovne i zaista sam bila opsjednuta njime jedno vrijeme. No, kada sam u osmom razredu počela koristiti Twitter i Instagram jednostavno sam zaboravila na Facebook", rekla je jedna tinejdžerka u Pew istraživanju.
Zuckerberg je ranije izjavio kako njegov cilj nije bio da budu 'kul', već da Facebook bude alat koji će ljudi svakodnevno koristiti, poput struje.
"Ljudi govore kako pokušavamo biti kul, ali to nikada nije bio moj cilj. Ja sam najmanje kul osoba u tome. Postojimo 10 godina i definitivno je period kuliranja Facebooka prošao", rekao je čelnik ove društvene mreže.