Twitter zloupotrijebio mailove i brojeve korisnika radi ciljanog oglašavanja
Iz kompanije su naveli da su tek pojedini trgovci možda mogli doći do određenih korisnika na Twitteru na osnovu podataka o njima, čak i ako ti korisnici nisu željeli da se na ovaj način upotrebljavaju informacije koje su ostavili Twitteru.
"Ne možemo sa sigurnošću reći koliko je ljudi pogođeno", kazali su iz Twittera.
Međutim, tehno kritičari upozoravaju, prenosi BBC, da je ovakva situacija utjecala na korisnike širom svijeta.
Neuobičajeno je, kažu mnogi, što se kompanija nije direktno obratila korisnicima kako bi ih obavijestila o kršenju njihove privatnosti, niti je obavijestila javnost kada je otkrila problem. Kompanija se oglasila informacijom da je otkrila i riješila problem od 17. septembra.
"Više ne koristimo telefonske brojeve ili e-mailove u svrhe oglašavanja", kazali su iz Twittera.
Twitter, čije evropsko sjedište je u Dublinu, nije otkrio da li je o ovom slučaju obavijestio irskog komesara za zaštitu podataka. Kako kaže, komunicira s regulatorima "tamo gdje je to prikladno".
Prema evropskoj Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), korisnici društvenih mreža moraju biti obaviješteni ukoliko se njihovi privatni podaci koriste u svrhu koja nije namijenjena, kao što je, naprimjer, oglašavanje.
Twitter navodi da ima 139 miliona korisnika koji svakodnevno koriste platformu i kojima se svake minute serviraju oglasi.
Posjećamo, uobičajena praksa na društvenim mrežama jeste ciljano oglašavanje namijenjeno korisnicima koji vjerovatno poznaju određenu marku ili proizvod.