An-225
Prvo mjesto pripada sovjetskom odnosno ukrajinskom Antonovu An-225 Mrija koji je i nakon 27 godina službe i dalje najveći avion na svijetu.
Prvi let je obavljen 21. decembra 1988. godine, a izgrađen je prvenstveno za vojne svrhe te za prevoz sovjetske svemirske letjelice Buran, koja je svojevremeno bila ekvivalent američkom Space Shuttleu. Kao baza ovog aviona korišten je Antonov An-124, sa sobom može ponijeti i do 640 tona tereta, a trenutno je u funkciji samo jedna letjelica.
A380F
Drugo mjesto zauzima najveći putnički avion na svijetu - Airbus A380F koji je svoj premijerni let obavio 23. aprila 2005. godine. U letjelici može biti smješteno čak 525 putnika i članova posade zahvaljujući karakterističnom dizajnu koji uključuje dva nivoa.
747-8
Bronza ide najmlađem bratu legendarnog Boeinga 747, a do danas je na prvom mjestu kada je u pitanju dužina neke letjelice. Sa svojih 77 metara dužine, 747-8 drži rekord od prvog leta koji je obavljen prije pet godina. U avion se može smjestiti i do 467 putnika i članova posade.
747-400 ER
Njegov rođak zauzima četvrto mjesto. Boeing 747-400 ER sa dužinom od 70,6 metara, širinom krila od 64,4 metra i visinom od 19,4 metra jedan je od članova "stare škole". Od 1988. godine Boeing 747-400 dostavljen je gotovo u 700 primjeraka, a verzija ER predstavljena je 2000. godine. Može ugostiti 524 osobe, a posjeduje interijer koji važi za jedan od najluksuznijih u industriji.
An-124
Peta pozicija pripada ocu najvećeg aviona na svijetu, Antonovu An-124 Ruslan. Pored petog mjesta na svjetskoj sceni, on je i drugi najveći avion sovjetske proizvodnje. U funkciji je od 1982. godine, a koristi se i dan danas. Građani BiH ga znaju po učešću u vojnoj vježbi EUFOR-a 2013. godine kada je sletio na sarajevski aerodrom.