Tehnologija
1

Yahoo predstavio novo ruho

Klix.ba
Nakon intenzivne izgradnje Yahoo je konačno predstavio i novi logo.

Logo sada izgleda bistrije i tanje te je napisan novim sans-serif fontom, koji je izumio Yahoo.

I dalje je ljubičaste boje, malo tamnije, i ima uobičajeno velika slova s uskličnikom na kraju, koji "pleše" u nekim verzijama. Novi logo nije toliko drugačiji da bi se česti posjetioci iznenadili.

Yahoo je postavio dvije vrste novog izgleda svog Tumblra u ponoć. Na jednom su slova bijele boje, a pozadina je ljubičasta, dok je na drugom obratno. Na stranici Yahoo.com novi logo je već postavljen i nalazi se u lijevom uglu na vrhu.

"Željeli smo ostati odani našim korijenima, ali da prikažemo evoluciju naših proizvoda", napisala je kompanija na Tumblru.

Yahoo je uspio obično rebrendiranje pretvoriti u impresivni marketinški uspon koji je trajao 30 dana. Proteklih mjeseci kompanija je dnevno mijenjala logo na svojoj stranici. Postavljeno je 29 neobičnih logoa i na kraju je izabran ovaj najjednostavniji.

"Dijeleći ove varijante logoa pripremali smo ljude za promjenu, tako je bio manji rizik da nam se desi ono što se desilo Gapu", rekao je David Airey, grafički dizajner specijaliziran za brendiranje.

Kada je konfekcijska kompanija Gap 2010. godine pokušala promijeniti svoj logo došlo je do nesuglasica između lojalista Gapa i entuzijasta koji su bili za promjenu logotipa. Kompanija je morala vratiti stari logo.

No, Yahoo svoju kampanju rebrendiranja sprovodi već dugo.

"Logo je samo dio novog brendiranja i imidža kampanje. Signalizira konzumentima, investitorima i uposlenicima da stižu promjene", rekao je profesor Bernd Schmitt iz Columbia Business škole.

Yahoo nije osvježio svoj logo od 2009. godine i uglavnom je bio sličan onom iz 1995. godine. Izazov promjene dat je u ruke novoj direktorici Marissi Mayer, koja pokušava udahnuti novi život ovom brendu.