Akcija "čišćenja" počinje u Indiji, gdje YouTube kreće u borbu protiv klipova s obmanjujućim nazivima i thumbnailima, koji ne odgovaraju njihovom sadržaju. Platforma u vlasništvu Googlea navodi da će se fokusirati na prijelomne vijesti i aktuelne događaje, kako bi se osiguralo da se gledateljima ne plasiraju lažna obećanja o onom što će gledati.
Clickbait je vrsta online sadržaja koji koristi senzacionalističke ili obmanjujuće naslove za privlačenje klikova. Svi znaju koliko je frustrirajuće kada naslov ili thumbnail obećavaju jedno, a video pokaže nešto sasvim drugo. To se posebno odnosi na prijelomne vijesti ili aktuelne događaje.
Ova vrsta prevare ima različite negativne utjecaje na korisnike, posebno na one koji se u slučaju pravovremenih i važnih novosti oslanjaju na YouTube.
Kako će YouTube definisati "vijesti" ili "trenutne događaje", zasad nije poznato. Da li se termin "prijelomna vijest" odnosi samo na politiku i vladu ili također na sportske novosti, još uvijek nema odgovora. Također, nema objašnjenja kako YouTube planira uočiti obmanjujući naslov videa ili thumbnail.
Bilo kako bilo, dobro je znati da platforme poput YouTubea, videoservisa s više od 2 milijarde korisnika, počinju voditi više računa o obmanjujućem sadržaju.